MadMan_X Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 topic sier vel alt? (ps2) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ser ikke for meg noen spill til PS2 værtfall... Spill med holdarhet er kanskje for mange CS, Morrowind osv.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Spill med holdarhet er kanskje for mange CS, Morrowind osv.. Er vel ærlig talt ikke noe poeng å nevne disse spillene, når du vet at han ber om PlayStation 2-titler? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Final Fantasy-spillene selvfølgelig. 100+ timer på vert av de. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 topic sier vel alt? (ps2) Amplitude eller Frequency. Blir du først hekta på disse blir du aldri ferdig. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Final Fantasy serien faller meg ikke i smak. jeg har prøvd og prøvd men får meg ikke til å like det Amplitude, hehe ble fort lei d der spillet. Noe ellers da? Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Gran Turismo 3 er sinnsykt kult, og du kan spille det i evigheter Ellers er der vel GTA vice city, tok iallefall meg en god stund å bli lei av det. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kingdom Hearts brukte eksen min og jeg godt over 120 timer på, jaffal. Det anbefales ABSOLUTT på det sterkeste. Dark Cloud har jeg selv spilt i mangfoldige timer, og kan tenke meg jeg ville gjort det samme med Dark Chronicle hadde jeg ennå kunne spille PS2. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mafia, definitivt!! Gran Turismo er også et alternativ!! Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Takk for alle svar, sjekke noen av titlene! (tror du virkelig jeg har gått glipp av gtavc og mafia?) Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Gran Turismo 3.Bra at du har GTA VC fra før av :-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 FIFA! Går aldri ann å bli skikkelig lei av dem, og du spiller det helt til neste års versjon kommer på gata! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tekken og andre slosse spill, ialllefall hvis du har folk å spille mot brukte 200+ timer på Tekken3 iallefall Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 FIFA! Går aldri ann å bli skikkelig lei av dem, og du spiller det helt til neste års versjon kommer på gata! Og så kjøper du neste års versjon, og spiller det til neste års versjon kommer, og så kjøper du det, og så spiller du det til neste versjon kommer, og så kjøper du det, og så spiller du det helt til neste versjon kommer. Og for GUDS SKYLD, stopp aldri opp og tenk over hvorfor de gir ut omtrent det samme hvert år, selv om det like ofte er hundrevis av ting de kunne gjort for å revolusjonere arkadesim-fotballspill-sjangeren - for ellers tjener de jo ikke penger. Neida, FIFA er moro, så lenge de fortsetter å komme ut på classics-/platinum-label. Ikke rakkern om noe FIFA-spill er verdt fullpris når det kommer et litt bedre et året etter. Koser meg for tida med 2003. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ville seriøst prøvd ut det nye BOND SPILLET. Evrything or Noting. Herlig grafikk og gamplay. Dette må du ha man. ellers så er Metal Gear Solid 3 en solid kandidat når det kommer. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ville seriøst prøvd ut det nye BOND SPILLET. Evrything or Noting. Herlig grafikk og gamplay. Drit i grafikken - VARER det? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Er du bilspill person - GT3 Eventyr/rpg - FFX(2) Fightere - Soul Calibur og/eller Tekken Tag Tournament (ikke 4ern og ikke 3ern - gjør det riktig første gangen) Ikke kjøp noen av de om du ikke har noen å spille mot. Taktikk - Dynasty Tactics 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå