alex_v_s Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvis jeg prøver å overklokke CPU (T-bird 1,33) i WinXP vil ikke OS starte opp !!! Jeg satt FSB opp 1MHz(!) og den nekta å starte, i BIOS virker alt fint og tempen er grei. Har installert ME, og da går det fint å overklokke helt til 1,6GHz uten problemer. Så satte jeg den ned til 1466MHz, og installerte XP igjen; ALT virka! Men hvis jeg prøver å overklokke mer, bare nekter den å starte (OS altså). Dette har skjedd meg på 2 hovedkort nå, det må være XP. Noen ideer/forslag ? Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 TweakUI, bruker det selv Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Er det en instilling i TweakUI som kan hjelpe ? Har installert og kjører det, men jeg har ikke sett noe slikt der... Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Har ikke problemer med fsb klokking og win xp Abit kt7a xp1500+ på 150Mhz fsb i win xp pro. Har du forsøkt i 98 eller me? ☻ Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg har prøvd i WinME, da går det greit. Det jeg egentlig har lyst til er å bruke multiplier, ikke fsb, men ingen av delene går ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå