Galandrik Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei! Etter en omstart nektet Xp plutselig å laste inn driverene for cd'rom, dvd'rom, modem og lydkort. Jeg har forsøkt å reinstallere driverene via "Legg til ny maskinvare" i kontrollpanelet. I tillegg hadde jeg liggende driver cd'en for lydkortet (Audigy2) på hardisken, men i ingen av tilfellene ville innstallasjonen fullføres. Under "Enhetsbehandling" får jeg melding av koden 39. Det har desverre ikke lykkest meg å finne ut mer om denne feilen. Oppstarten var i forbinnelse med fullføring av installasjon av SP1 til OfficeXP. Jeg har også forsøkt å gjennopprette systemet, via den innebygde gjennopprettings funksjonen i Windows, til dagen før, men heller ikke dette hjalp. Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sjekk om dette kan hjelpe deg . http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;314060 Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Desverre fikk jeg ingen forbedringer med guiden. Når jeg er i enhetsbehandling får jeg følgende mld på de påvirkede enhetene: "Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler (kode 39)" Meldingen kommer som sagt også på lydkortet og modemet. I tillegg fant jeg også ut at feilen påvirker de vrituelle cd-stasjonene (Daemon). Forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Ingen som har noen anelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå