eUnaas Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 ...fuckins telenor har væert nede i hele kveld! ...nei vi har problemer med passord osv... møkk!!!! ...haddde det bare vært bredbånsfabrikken her... Lenke til kommentar
oasis Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 veit...telenor kan ikke gjøre noe rikti for tiden.. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Uff, ja, telenor er no herk. Ikke nok med at de ikke har giddi å gitt meg mulighet for ADSL, de klarte ikke en gang å la meg surfe litt i stad med ISDN-dritt-linja mi! :sad: Først nuh begynte det å fungere igjen.. PS! Fy pokker, jeg vil ha ADSL (dog det og er dial-up) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 ...det er så mye bedre i sverjge!!! Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Skaff adsl fra bluecom! Der slipper du sånn passord og dail-up shit som Tullenor har! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 ...hum nei... det er BARE TELENOR i askim... :sad: Lenke til kommentar
555 Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 oppe igjen for en liten stund siden nede en halv time her Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 kult. trodde det var bare meg. har aldri hatt problemer med ISDN oppkoblingen fra telenor før - har hørt masse dritt om telenors adsl. - har problemene tenkt å komme til oss stakkars ISDN brukere også nå...? Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Eunaas rettelse der, sjekka sidene til nextgentel for noen uker siden og da påstod de at de kunne levere her i Askim. Har ikke sjekka igjen. har ikke hatt problem med telenor så da gidder jeg ikke bytte ennå.. må vente noen måneder til og.. bindinghstid er en stygg ting.. :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 23:45, Crashloop skrev:Eunaas rettelse der, sjekka sidene til nextgentel for noen uker siden og da påstod de at de kunne levere her i Askim. Har ikke sjekka igjen. har ikke hatt problem med telenor så da gidder jeg ikke bytte ennå.. må vente noen måneder til og.. bindinghstid er en stygg ting.. :smile: ...de kan ikke levere før i august! :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå