Gå til innhold

Spiller du gitar?


Riotguy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og for all del, ikkje kjøp uten å ha prøvd!

Gå til lokale musikkbutikken og test ut alle gitarene de har... bestill deretter den du vil ha fra utlandet :yes:

 

Sitter ofte og spiller i prøverommene på et par butikker her i byen hehe

Må man betale skatt på samme måte som dvd'er ol. når man bestiller en gitar fra utlandet?

Lenke til kommentar
Og for all del, ikkje kjøp uten å ha prøvd!

Gå til lokale musikkbutikken og test ut alle gitarene de har... bestill deretter den du vil ha fra utlandet :yes:

 

Sitter ofte og spiller i prøverommene på et par butikker her i byen hehe

Må man betale skatt på samme måte som dvd'er ol. når man bestiller en gitar fra utlandet?

jepp, så må du huske at de norske butikkene skal også ha en andel av gitaren/bassen

 

sjekk ut prisforskjeller hos www.sound1.no og http://www.musiciansfriend.com

Lenke til kommentar
Jeg tror det er fysisk umulig å klare det om man har tynne fingre. Eneste som får meg til å tvile er han der gitaristen i The Strokes. Han ser ganske tynn ut, men ****** om jeg vet hvordan han får det til... :(

Jeg har tynne fingre og jeg greier det helt fint...

Men har du 2-meter-høy-og-veier-75kg-tynne-fingre ?

Lenke til kommentar

Har spilt trommer i 9 år, og begynte å klimpre litt på gitar for kanskje 5-6 år siden. Har nå to trommesett (eller, har solgt det ene, men bruker det fortsatt) og tre gitarer (Fernandez el, Jackson RR el, og en Ibanez akustisk stålstr.).

 

OT: Bandet mitt ble oppløst i forrige uke :'(

Lenke til kommentar
Anbafaler alle dere her inne om å ta dere en tur inn på:

 

www.gitarnorge.com

 

Norges eneste og beste gitarforum med et medlemstall i sterk vekst.

Siden kan ikke vises

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...