Riotguy Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Spiller du gitar? Hvor lenge har du gjort det? Spiller du akustisk eller el-gitar? Her kan du skrive litt om ditt forhold til gitaren! Jeg har selv spilt gitar siden i -96 er er nok ganske god Spiller akustisk! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg begynner å spille gitar om ca nøyaktig 82 minutter Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 jeg spiller bass (det er jo en gitar det også ) Jeg har solgt min bass nå. Og jeg er på utkikk etter en bass fra warmoth.com. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 nope, men lurer på om jeg skal begynne å spille bassgitar.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Spiller El-bass, über digg. Har spilt i litt over et år, og begynner å få littegranne teken. Men gleder meg til den dagen jeg eier Viktor Wooten (finn Amazing Grace, det er villt å høre på) Har forresten samme bass som Jonki har solgt no. Har lyst på en P-bass. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg spiller ikke gitar. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en gitar med nylonstrenger jeg har brukt snart 2 år på å lære meg å spille på. Nå begynner det endelig å bli litt sus i serken. Fikk til Tom Dooley forleden uten å se på strengene...med vekselbass...how great is that?!?! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Spiller El-bass, über digg. Har spilt i litt over et år, og begynner å få littegranne teken. Men gleder meg til den dagen jeg eier Viktor Wooten (finn Amazing Grace, det er villt å høre på) Har forresten samme bass som Jonki har solgt no. Har lyst på en P-bass. Victor Wooten ja, han er rå på bassen. Skal forresten ha en P-Bass, kanskje du også burde sjekke ut warmoth.com? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 den var rå! minner meg litt om ESP Kirk Hammet sig gitar Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 akustisk med stålstrenger men jeg er ganske dårlig Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 spiller el gitar, har en Esp Explorer og en squier. Har bare spilt elektrisk siden jul, men jeg har blitt ganske god allerede. Spiller mest Metallica da, men lhar skrevet litt småting selv og. Det mest avanserte jeg kan er Fade To Black outro soloen... http://images.aucland.com/ImgUsers/10799/10799503_Big.jpg http://images.aucland.com/ImgUsers/10799/10799503_2_Big.jpg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Hmm har spilt El-gitar siden jul og begynte å spille på en nylon 1 og en halv måned før det... Spiller for det meste In Flames, noe Opeth, Metallica, Darkness og slikt... Pluss noen av de gode gamle selvfølgelig sebdude: Det er jo bra å spille outro soloen... har foreløpig ikke giddet å lære meg noe som er såpass langt ... Den varer jo i 1:30 heh Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg spiller gitar Skal kjøpe el-gitar snart Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Spiller gitar, har vel holdt på i 2,5 kanskje 3 år. Begynner å få bra peiling etter hvert - men jeg spiller også ganske mye. Har bare en halv-akustisk Jiwestone for øyeblikket, men det blir nok en Gibson Les Paul om ikke altfor lenge. Jeg må bare spare litt penger, dyre greier. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) for all del ikke kjøp gitarer/basser her i Norge, det er altfor dyrt, sjekk ut noen seriøse webbutikker i US of A Endret 10. mars 2004 av Jonki Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Og for all del, ikkje kjøp uten å ha prøvd! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Og for all del, ikkje kjøp uten å ha prøvd! Gå til lokale musikkbutikken og test ut alle gitarene de har... bestill deretter den du vil ha fra utlandet Sitter ofte og spiller i prøverommene på et par butikker her i byen hehe Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Og for all del, ikkje kjøp uten å ha prøvd! Gå til lokale musikkbutikken og test ut alle gitarene de har... bestill deretter den du vil ha fra utlandet Sitter ofte og spiller i prøverommene på et par butikker her i byen hehe nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg