Goebbels Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Heisann. Har for min del bare vært bøll med Steam i det siste.. her i slutten av forrige uke så kom det en oppdatering, og etter det så har ikke cs funket. før i går hvor den brått fant flere oppdateringer. greit nok det, for nå funker ihvertfall cs.. men det som nå skjer er at hver gang jeg starter steam så begynner den å makse ut linja mi, sikkert en halv times tid. det gjorde den i natt, og ble ferdig etter en drøy halvtime, nå skal jeg spille litt igjen, og trur du ikke den har begynt å makse ut ned-linja mi.. veldig pen ping av det ja noen som vet hva dette er for noe tull? kan vel ikke trenge både oppdatering i natt og nå? Mvh K Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hmm nå funker det ihvertfall.. merkelig... men en liten artig ting, hver gang det loades, ved map_bytte og liknende så spiller steam Dimmu Borgir's Mourning Palace ikke det at jeg klager, men finner det noe merkelig Endret 10. mars 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 men en liten artig ting, hver gang det loades, ved map_bytte og liknende så spiller steam Dimmu Borgir's Mourning Palace Hva? Denne feilen vil jeg også ha Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 men en liten artig ting, hver gang det loades, ved map_bytte og liknende så spiller steam Dimmu Borgir's Mourning Palace Hva? Denne feilen vil jeg også ha kan jo tru jeg skjønte mye i begynnelsen.. ikke det at jeg skjønner så mye nå heller.. bare akseptert at det er sånn, og nyter musikken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Steam autostarter CD'n i DVD-spilleren min av en eller annen rar grunn! jaja! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Avslutt steam Slett ClientRegistry.blob som ligger i Steam-mappa Start steam Funker ikke dette reinnstalerer du. Funker nemlig fint her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå