Gå til innhold

Som skjer med steam om dagen

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har for min del bare vært bøll med Steam i det siste.. her i slutten av forrige uke så kom det en oppdatering, og etter det så har ikke cs funket. før i går hvor den brått fant flere oppdateringer. greit nok det, for nå funker ihvertfall cs.. men det som nå skjer er at hver gang jeg starter steam så begynner den å makse ut linja mi, sikkert en halv times tid. det gjorde den i natt, og ble ferdig etter en drøy halvtime, nå skal jeg spille litt igjen, og trur du ikke den har begynt å makse ut ned-linja mi.. veldig pen ping av det ja :no:

noen som vet hva dette er for noe tull? kan vel ikke trenge både oppdatering i natt og nå?

Mvh

K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm nå funker det ihvertfall.. merkelig...

men en liten artig ting, hver gang det loades, ved map_bytte og liknende så spiller steam Dimmu Borgir's Mourning Palace :) ikke det at jeg klager, men finner det noe merkelig ;)

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar
men en liten artig ting, hver gang det loades, ved map_bytte og liknende så spiller steam Dimmu Borgir's Mourning Palace :)

Hva? Denne feilen vil jeg også ha :green:

kan jo tru jeg skjønte mye i begynnelsen.. ikke det at jeg skjønner så mye nå heller.. bare akseptert at det er sånn, og nyter musikken :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...