albanao Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 noen som har peil på åssen man på en lett måte kan åpne dokumenter skrevet i works 7.0 i word? Sender f.eks en oppgave på mail til annen maskin, men får ikke opp dokumentet i word etter å ha lagra det i works 7.0 Irriterende problem.... mulig det er bare jeg som ikke vet åssen det gjøres, men hadde satt pris på konstruktive svar På forhånd takk Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 noen som har peil på åssen man på en lett måte kan åpne dokumenter skrevet i works 7.0 i word? Sender f.eks en oppgave på mail til annen maskin, men får ikke opp dokumentet i word etter å ha lagra det i works 7.0 Irriterende problem.... mulig det er bare jeg som ikke vet åssen det gjøres, men hadde satt pris på konstruktive svar På forhånd takk Trodde at Word hva en del av Works pakka jeg? Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Word er en del av Office pakka, Works er en pakke med tekstbehandler, regneark og noe mer, og er en tilsvarende pakke som Office - bare mindre og billigere. For å kunne åpne Works 7.0 dokumenter i Word må du: * Ha en versjon av Word som er direkte kompatibel (Word 2000 åpner kun Works 4.0 og lavere). Eller * Lagre dokumentet på et annet format i Works. Feks RTF formatet. (Fil - Lagre som... og velge RTF i nedtrekksmeny for format.) lykke til... Lenke til kommentar
albanao Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 men åssen åpne works-dokument i eldre word-programmer? hvordan få tak i versjon av Word som er direkte kompatibel med works 7.0? works 7.0 er en versjon av word ja, men en forenklet utgave...eller no sånt Lenke til kommentar
Timur Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Word er en del av Office pakka, Works er en pakke med tekstbehandler, regneark og noe mer, og er en tilsvarende pakke som Office - bare mindre og billigere. For å kunne åpne Works 7.0 dokumenter i Word må du: * Ha en versjon av Word som er direkte kompatibel (Word 2000 åpner kun Works 4.0 og lavere). Eller * Lagre dokumentet på et annet format i Works. Feks RTF formatet. (Fil - Lagre som... og velge RTF i nedtrekksmeny for format.) lykke til... Ja jeg vet jo at Word er en del av Office pakka, men jeg trodde også at det fulgte med word i Workspakka, bare en litt mer forenkla utgave. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Word og word - det er nå en tekstbehandler i workspakka - og den er ikke så fullstappet av funksjoner som Word Når det gjelder å få tak i en versjon av Word som kan åpne Works 7.0, er jeg litt på tynn is Word 2000 gjør det IKKE, kanskje Word XP og sannsynligvis Word 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå