ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hei igjen. Ok, siden jeg ikke er noen som helst HTML pro, laget jeg websiden på freewebs så HER ligger det bilder tips er fint å få mvh BalleMann edit : dette er fotsettelsen fra denne tråden Endret 10. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Yo, ser jo greit du det der. Kan ikke kommentere så mye når det ikke er så mye stoff å kommentere.. Var kanskje litt tidlig å legge ut bilder? Har et helt samme prosjekt gående, men venter til jeg har fått gjort litt mer på det. Blir spennende å se hva du (vi) får til Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 hehe, joa litt tidlig, men jeg kommer til å jobbe med den være dag omtrent (forhåpentlig) så det bli updatet litt hele tiden. Orker du å poste et par bilder av det du holder på med og eller ? mvh BalleMann Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ballemann.. ganske kjekt med den siden der, men kan du lage sånne tagger, slik at vi får bildene opp med en gang? og hva er de metallgreiene på det siste bildet? vet du når det kommer mere? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 ballemann.. ganske kjekt med den siden der, men kan du lage sånne tagger, slik at vi får bildene opp med en gang? og hva er de metallgreiene på det siste bildet? vet du når det kommer mere? får bildene opp med en gang? den skjønte jeg ikke... den "metallgreia" er hvor man plasserer dvd-rom osv Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. ja? edit : så da er det liksom ikke en worklog? Endret 10. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. ja? edit : så da er det liksom ikke en worklog? hva ja? Dette er et sted for worklogger og dette er hvertfall ikke en worklogg! Du skulle ha posta den i casemod.. Edit: nei dette er langt ifra worklogg.. Endret 10. mars 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. ja? edit : så da er det liksom ikke en worklog? hva ja? Dette er et sted for worklogger og dette er hvertfall ikke en worklogg! Du skulle ha posta den i casemod.. Edit: nei dette er lang ifra worklogg.. er ikke dette en worklog liksom? jeg har begynt og det er bilder der... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvis det der kan kalles bilder da.. Uansett: En worklog skal inneholde bilder med beskrivende tekst Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. Er du født negativ eller hva? Uansett ballemann, stå på! Kan bli bra detta Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. Er du født negativ eller hva? Uansett ballemann, stå på! Kan bli bra detta Ok, hvis du hadde tatt deg bryet og sett på casemodd inlegget mitt så hadde vel hold kjeft eller? men ok, skal legge til tekst. Men du kunne jo tatt det med en hyggelig tone? negative udyr. takk AL3X Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder.. Er du født negativ eller hva? Uansett ballemann, stå på! Kan bli bra detta Tydelighvis.. Dette kan bli bra, men det er ikke det nå.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hvis det der kan kalles bilder da.. Uansett:En worklog skal inneholde bilder med beskrivende tekst hvis det der ikke er bilder trenger du en hel bråte med hjelp. Desuten var det beskrivende tekst der fra før av også. Er det noe mer du lurer på? Balle Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Beskrivende tekst? Syntes nå ikke den beskrev såå mye da.. Kan vi få se kassa? Man ser jo omtrent ikke hullet du har kuttet ut.. Edit: ta det på pm hvis du vil diskutere mer.. Endret 10. mars 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Beskrivende tekst? Syntes nå ikke den beskrev såå mye da.. Kan vi få se kassa? Man ser jo omtrent ikke hullet du har kuttet ut.. Edit: ta det på pm hvis du vil diskutere mer.. kanskje fordi det er tatt med webcam. Men hva er du ute etter egentlig? Virker for meg at du bare driver og sprer dritt? og hva mener du jeg skal skrive da, er det mere og beskrive? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 egentlig ikke.. det er ganske bra så langt.. men kanskje du kunne gjøre slik son jeg sa i et tidligere innlegg.. du skriver [*IMG]adressen til bildet[/img] så kommer bildet opp uten at vi trenger å trykke på noen link... * for at jeg skal kunne påste, den skal ikke du ha der.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://www.freewebs.com/gothiiic/Bilde%205.jpg[/img ] Kopier denne inn i den første posten din, så har du ihvertfall bilder i workloggen. Blir sikkert stilig dette her, med mindre du kjører dual-fan style Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ikke glem å å fjerne mellomrommet i [/img ] til [/img] Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Dette kvalifiserer IKKE til en worklog. Det er ingen bilder, og det er ingen tekst som forklarer hva som er gjort. Å linke til en ekstern side er ingen worklog, da hele ideen er at alt skal ligge i en tråd på denne kategorien. Så tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg