Preludiac Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Da jeg i disse dager sitter mye hjemme og sturer mens jeg venter på min nye Mobile - Barton, trengte jeg sårt noe å feste klåfingra i..ergo; Casemodding... Her er link til noen bilder: http://rastlaus.com/gallery/view_album.php...bumName=album04 Dette er ikke rare greierne enda, men jeg håper å få tak i en fanduct i tillegg som jeg skal montere i døra over 120mm CPU-vifta mi.. og sette ettellerannet lys bak dekslet nede i front (evt en 120mm med lys..)... noen som har noen tips og/eller synspunkter så tas de gjerne mot med takk... (skal selvfølgelig bli samme mesh-greia nede på fronten) Flere bilder av Datan her: http://rastlaus.com/gallery/view_album.php...bumName=album02 Endret 10. mars 2004 av Preludiac Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 stili, liker den type front du har mekket deg kanskje litt lakk og et motiv k hjelpe deg noe lengre ? lykke til videre mvh BalleMann Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tøft med mesh, liker diskré mod av Chieftech, siden de er ganske stilrene og ålreite fra før. Ikke overdriv med lys da, litt er greit, men.. Hvor mye koster mesh, hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Kjøpte Mesh på en bilrekvisitabutikk i sverige...(Bor og jobber der for tiden) Kosta 200,- for 30x120cm Skal nok ikke sette så mye lys inn der, men må ha litt for å fådet rette "stuket" i fronten nede... Du finner nok mesh på enellerannen Bilrekvisita eller på www.foliatec.com Noen som vet hvor de selger 120mm FanDucts? Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Allright, takk for hjelp! Kanskje jeg kan hjelpe deg og; FrozenCpu har 120 mm ducts, se nede til høyre på den siden. Kanskje ikke nærmeste butikken, men fy så mye snacks de har der... Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 HOI! Forr ei sjappe ja..!! Sender de nerdene der på FrozenCPU.com over fjorden da? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 synes øvre delen var bra. men jeg likte ikkje den nedre. viften står ikkje i midten. så jeg ville hatt noe over der men ellers Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Dette er ikke rare greierne enda, men jeg håper å få tak i en fanduct i tillegg som jeg skal montere i døra over 120mm CPU-vifta mi.. og sette ettellerannet lys bak dekslet nede i front (evt en 120mm med lys..)... noen som har noen tips og/eller synspunkter så tas de gjerne mot med takk... (skal selvfølgelig bli samme mesh-greia nede på fronten) Det kommer det kommer... Lenke til kommentar
matrixfart Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ser bra ut. Mye må og kan gjøres, lykke til. (Tips. alltid, ALLTID planlegg veeeeldig nøye før du gjør noe som kan gå feil.) Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Access forbidden! You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server. If you think this is a server error, please contact the webmaster Error 403 rastlaus.com Thu Mar 11 21:57:00 2004 Apache/2.0.40 (Red Hat Linux) Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Access forbidden!You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server. If you think this is a server error, please contact the webmaster Error 403 rastlaus.com Thu Mar 11 21:57:00 2004 Apache/2.0.40 (Red Hat Linux) samme her Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Conan_Warrior : Bevegelig avatar er ikke lov. Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) w00000ps!!!! Har seff føkka opp tillatelsene igår da jeg satt og holdt på med galleriet... skal fixe det i ettermiddag, da jeg har monster-portsperr på jobb.. Sorry guys, skal fixxes snarest... Endret 12. mars 2004 av Preludiac Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 nå er albumet oppe og går...bare til opplysning.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 ganske pent det der.. men hva skal du gjøre med vifta? den står jo ikek akkurat i midten.. Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Det dumme med den vifta er at den ble satt dit for et halvt år siden ca, da skulle den sitte foran en radiator osv... den kunne da ikke sitte helt i midten. Da gjorde ikke det så mye siden jeg hadde rillene forran. Tenkte å fjerne vifta, kutte et stort 4kantet hull istedet og poppe fast en svart plate der og lage hull for vifta i midten...tror det blir ganske bra. Skal kjøpe en Vifte med røde LEDs å sette bak der eventually.. Vel vel..skal poste flere bilder når jeg får fixxa meg et nytt kamera.. det gamle ble stjælt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå