Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Da jeg i disse dager sitter mye hjemme og sturer mens jeg venter på min nye Mobile - Barton, trengte jeg sårt noe å feste klåfingra i..ergo; Casemodding... :cool:

Her er link til noen bilder:

http://rastlaus.com/gallery/view_album.php...bumName=album04

Dette er ikke rare greierne enda, men jeg håper å få tak i en fanduct i tillegg som jeg skal montere i døra over 120mm CPU-vifta mi.. og sette ettellerannet lys bak dekslet nede i front (evt en 120mm med lys..)... noen som har noen tips og/eller synspunkter så tas de gjerne mot med takk...

(skal selvfølgelig bli samme mesh-greia nede på fronten)

Flere bilder av Datan her:

http://rastlaus.com/gallery/view_album.php...bumName=album02

Endret av Preludiac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Mesh på en bilrekvisitabutikk i sverige...(Bor og jobber der for tiden) :ermm:

Kosta 200,- for 30x120cm

Skal nok ikke sette så mye lys inn der, men må ha litt for å fådet rette "stuket" i fronten nede... ;)

Du finner nok mesh på enellerannen Bilrekvisita eller på www.foliatec.com

Noen som vet hvor de selger 120mm FanDucts? :(

Lenke til kommentar
Dette er ikke rare greierne enda, men jeg håper å få tak i en fanduct i tillegg som jeg skal montere i døra over 120mm CPU-vifta mi.. og sette ettellerannet lys bak dekslet nede i front (evt en 120mm med lys..)... noen som har noen tips og/eller synspunkter så tas de gjerne mot med takk...

(skal selvfølgelig bli samme mesh-greia nede på fronten)

Det kommer det kommer... :yes:

Lenke til kommentar

Access forbidden!

You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.

If you think this is a server error, please contact the webmaster

Error 403

rastlaus.com

Thu Mar 11 21:57:00 2004

Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)

Lenke til kommentar
Access forbidden!

You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.

If you think this is a server error, please contact the webmaster

Error 403

rastlaus.com

Thu Mar 11 21:57:00 2004

Apache/2.0.40 (Red Hat Linux)

samme her

Lenke til kommentar

w00000ps!!!! :scared:

Har seff føkka opp tillatelsene igår da jeg satt og holdt på med galleriet... :blush: skal fixe det i ettermiddag, da jeg har monster-portsperr på jobb.. :dontgetit:

Sorry guys, skal fixxes snarest... :thumbup:

Endret av Preludiac
Lenke til kommentar

Det dumme med den vifta er at den ble satt dit for et halvt år siden ca, da skulle den sitte foran en radiator osv... den kunne da ikke sitte helt i midten. Da gjorde ikke det så mye siden jeg hadde rillene forran.

Tenkte å fjerne vifta, kutte et stort 4kantet hull istedet og poppe fast en svart plate der og lage hull for vifta i midten...tror det blir ganske bra. Skal kjøpe en Vifte med røde LEDs å sette bak der eventually..

Vel vel..skal poste flere bilder når jeg får fixxa meg et nytt kamera.. det gamle ble stjælt.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...