IV Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Noen som ken anbefale program til å lage gode rulletekster? Har prøvd Adobe og MovieMaker 2. I Adobe Premiere får jeg bare til å lage still bilder..... Liker MovieMaker 2, men da har jeg lite innstillingsmuligheter til f.eks å tilpasse teksten til musikk.... Forslag, noen...?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Et forslag kan være Sony/SonicFoundry Vegas. Du kan laste ned en trial fra www.sony.com Legg til filmen, velg fanen "media generators" nederst til venstre og drag'n-drop den du ønsker til slutten av filmen. Så skriver du inn teksten og velger farge, tidsperioder osv. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du kan jo lage rulletekstene i Movie Maker 2 og deretter importere resultatet i Premiere for å tilpasse den til musikk etc. Ellers har Pure Motions Editstudio 4 mange kjekke tekstemuligheter (og andre muligheter!) og er billigere enn det meste. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Hvilken versjon av Premiere har du? I Premiere Pro (7.0) så er det veldig enkelt å lage rulletekst. Les denne tråden Her for en oppskrift på hvordan man lager rulletekst i Premiere Pro. Endret 10. mars 2004 av RC1 Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Eh, når du bruker Adobe Premiere, og skal lage rulletekster, så er det jo bare å velge ROLL, i menyen til TitleDeko, så ruller den fint den.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hos meg går det ikke ann å trykke på noe på Title menyen.... Hvorfor ikke? Jeg har Premiere v.7 pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå