bzzlink Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei har sittet å klødd meg litt i hodet nå. Kan man ikke få opp notatene på en kalender oppføring i Nokia 6600 ? Når jeg går inn på et møte jeg har booket får jeg opp subject, location, tid osv. Men det er ikke noe tekstfelt der ? Og den infoen i tekstfeltet er litt viktig da, som f.eks møte agenda, hvem man skal møte også videre. Sløvt av Nokia ass Hvis det ikke går å få opp dette feltet .... Har noen noe tips til kalender applikasjon som er bedre enn den som ligger i telefonen ? Lenke til kommentar
fashion Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg er ute etter det samme. håper noen vet om et slikt program Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg bare lagrer slik info i Location eller noe. Lenke til kommentar
fashion Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har hørt om et program som heter extended to do. Men har ikke fått tak i det. Noen som har testet det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Liten artikkel om ETodo Ser jo faktisk spennende ut da. Kanskje jeg bør få prøvd meg på den. Edit: Ser jo nesten ut som om produktet ikke finnes lengre. Stårr ikke omtalt på PSiNT sine hjemmesider og Google finner heller ikke noe :S Endret 1. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
fashion Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 prøver igjen, noen som har fått tak i extended to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå