zalto Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Ser at Omnibook xe3 selges på telehuset til kr 12.999 Dette virker på meg som veldig rimelig i forhold til andre maskiner som har samme samme spesifikasjoner. den har en Celeron 1060 prosessor. Er dette tilsvarende PIII ? Bør jeg kjøpe denne maskinen ?? Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei, Jeg har også lagt merke til dette tilbudet fra Telehuset, og sammenlignet hva andre butikker selger dem for er det billig. Expert selger for eksempel en med dårligere spesifikasjoner for 13999,- Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 For en måned siden kjøpte jeg den maskin hos Elkjøp til samme pris som Telehuset. Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd med. Forresten; ser at f. eks Andresen Data selger HP XE3 F3466 med samme spesifikasjoner som F4716H, men til den nettesum av 20478,- Lenke til kommentar
ShakaZulu77 Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Samme PC var til salgs på elkjøp for knapt en måned tilbake til samme pris. På elkjøp får man også kjøpt tre års forsikring til 7,5% av kjøpesummen. Det vil si rundt tusenlappen for denne PC-en. Det bør nevnes at samme spørsmål ble stilt den gang også på dette forumet, hvorvidt dette var et bra kjøp eller ikke... Svaret var da: Hei, har sett bedre maskiner til lavere pris. Se nøye etter. _________________ Med vennlig hilsen, Mohammed Sourouri http://www.barbara.no Min egen mening er at dette er et MEGET bra kjøp, du kan bare søke litt rundt på nettet eller sjekke nettbutikker for pris, og du vil finne stor prisforskjell på samme PC eller tilsvarende konfigurerte PC-er. Undertegnede har etter mange timers leting i flere uker ikke sett en bedre maskin til lavere pris. Lenke til kommentar
ShakaZulu77 Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 kanskje dette er noe for deg... http://www.barbara.no/nyheter/mars/260302.html samme spesifikasjoner som HP omnibook xe3 (samme brikkesett og prosessor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå