adsfiklam Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Har (nesten) bestemt meg for å kjøpe en Dell Inspiron 8600. Har hørt mange her på forumet si at de fikk den 1500 kr billigere fordi de prutta litt på telefon. Har aldri prutta på telefon før så da er problemet hva jeg skal si. Kommer man og sier at man er inntressert i en Dell 8600?. Og så sier den var litt dyr? Eller at man har sett en med samme specs, men prisen var litt lavere? Trenger virkelig noen gode råd her Takker for svar på dette emnet Endret 10. mars 2004 av yrjan Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg ringte til dell og bestilte en 9100. Selgeren var svært hyggelig og vi ble enige om en veldig god pris. Han sa at det var vanlig å bytte tilbudene...feks; jeg ville ikke ha gratis oppdatering til XP, så vi ble enige om at jeg skulle få 512 mb ram (totalt 1024) til 300 kr ekstra. Prøv deg fram. Du skal ikke se bort ifra at du får en god deal. Mvh Fredrik ps. Tror det heter pruting, ikke prutting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå