tøs Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Goddagen.. Jeg har en smule lyst på å kjøpe meg vann kjøling, men er ikke helt sikker. Grunnen er det at jeg flytter ganske mye på kabinettet (cheftech matrix) med bil, fra leiligheten og hjem i helgene. Er det da dumt å ha vannkjøling? bør jeg koble ut alle slanger osv før jeg legger den vannrett baki bilen? Hvis dette ikke er noe problem, kan jeg eventuelt kjøpe noe som kjøler: - cpu - Gpu - northbridge - Southbridge Jeg har i dag 4 kabinettvifter som bråker alt for mye, hvor mange kabinettvifter trenger jeg sånn sirkus etter å ha instalert vannkjøling? takk for alle svar. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har en smule lyst på å kjøpe meg vann kjøling, men er ikke helt sikker.Grunnen er det at jeg flytter ganske mye på kabinettet (cheftech matrix) med bil, fra leiligheten og hjem i helgene. Er det da dumt å ha vannkjøling? bør jeg koble ut alle slanger osv før jeg legger den vannrett baki bilen? tror ikke det skulle være noe problem så lenge du sørger for at alle komponentene (pumpe og tank) er godt festet inne i kabinettet, og at alle festepunktene for slanger er godt skrudd til så de ikke hopper av. Jeg har i dag 4 kabinettvifter som bråker alt for mye, hvor mange kabinettvifter trenger jeg sånn sirkus etter å ha instalert vannkjøling? det skulle nå holde med viftene til radiatoren. hvor store og hvor mange kommer jo helt an på hvilken radiator du kjøper. Du vil fort merke at hvis du skrur hastigheten på viftene ned med ekstern viftestyring, eller med enermax-viftene, så er det harddiskene som bråker mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå