PIIIpower Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Topic sier det meste. Trenger komandoen da en server trenger reboot hverdag og jeg vil gjerne ha ferie innimellom Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 "shutdown /reboot" funker på NT4.0 terminal server. Om du må ha resource kit installert er jeg usikker på. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mener da at shutdown kommandoen er innebygget i de fleste windows versioner som std. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 shutdown kom med XP Lurer litt på dette med Resource kit, er dette fritt nedlastbart, eller må det kjøpes? Virkelig irriterende den maskinen Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2004 Anyone?? Fikk tatt ned Resource support kit, men det var ikke noe hjelp.. noen som veit noe? MS har jo slutta å supportere NT og jeg fant ingen referanse til resouce kit på microsoft.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå