Gå til innhold

Dualboot Win98sec og Me - blir det bærre tøv?

Anbefalte innlegg

Ikke noe mobbing :grin: pga dette spørsmål:

- Er det mulig å lage en dualboot mellom Win98sec og WinMe ved å bruke f.eks programmet Boot Magic??

Jeg har noen gode programmer som bare virker i win98, samtidig som jeg kunne tenke meg å beholde Me'n.

Jeg kunne da tenke meg å ha WinMe på C partisjonen (som jeg har nå) og Win98 på D partisjonen (eller omvendt hvis nødvendig)Noen som har konstruktiv erfaring eller kunnskap om dette?

Joda, jeg vet at jeg burde hatt XP eller 2000, men skit i det, maskina mi er ikke god nok for XP enda, og ME er faktisk stabil på på min maskin :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja hvorfor begge to.........

Har bygd opp HD'n slik jeg vil ha den, og lat som jeg er har jeg ikke lyst til å ødelegge oppsettet med å måtte legge inn alt mikkmakket på nytt igjen.

Men fornuften tilsier jo at Win98sec burde klare seg....... det ender nok opp med det hvis jeg ikke får detta tel å fungere.

Lenke til kommentar

Det operativsystemet du allerede har lagt inn kan du beholde. Du trenger ikke legge dette inn på nytt.

Men les for all del gjennom support/tips før du benytter deg av boot-us. Da slipper du å gjøre seriøse tabber.

[ Denne Melding var redigert av: Reggie Regis på 2002-03-23 00:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...