J.A. Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Ikke noe mobbing pga dette spørsmål: - Er det mulig å lage en dualboot mellom Win98sec og WinMe ved å bruke f.eks programmet Boot Magic?? Jeg har noen gode programmer som bare virker i win98, samtidig som jeg kunne tenke meg å beholde Me'n. Jeg kunne da tenke meg å ha WinMe på C partisjonen (som jeg har nå) og Win98 på D partisjonen (eller omvendt hvis nødvendig)Noen som har konstruktiv erfaring eller kunnskap om dette? Joda, jeg vet at jeg burde hatt XP eller 2000, men skit i det, maskina mi er ikke god nok for XP enda, og ME er faktisk stabil på på min maskin :razz: Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 La en gang inn dualboot med win98 & win98 med boot-us. (www.boot-us.com). Da burde det vel gå med 98 & Me. Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Takk og bukk! Detta må jeg prøve :razz: Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Husker at det var kjekt å ha en utskrift av bruksanvisningen tilgjengelig. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 hvorfor skal du ha både 98SE og ME? 98SE er vel så raskt som ME, og stabiliten kan heller ikke være mye verre. At noe går mer automatisk ser jeg ikke som en nødvendighet, men hver sin smak... Lenke til kommentar
J.A. Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Ja hvorfor begge to......... Har bygd opp HD'n slik jeg vil ha den, og lat som jeg er har jeg ikke lyst til å ødelegge oppsettet med å måtte legge inn alt mikkmakket på nytt igjen. Men fornuften tilsier jo at Win98sec burde klare seg....... det ender nok opp med det hvis jeg ikke får detta tel å fungere. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det operativsystemet du allerede har lagt inn kan du beholde. Du trenger ikke legge dette inn på nytt. Men les for all del gjennom support/tips før du benytter deg av boot-us. Da slipper du å gjøre seriøse tabber. [ Denne Melding var redigert av: Reggie Regis på 2002-03-23 00:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå