pinnemannen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Dette ble gitt ut i USA for nærmene en måned siden, men er det noen som vet når det kommer hit? PS2 eller XB - spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 UK-release på X-Box er satt til 26/3-04. blir vel rundt det her i Norge også da... www.tothegame.com er din venn Lenke til kommentar
pinnemannen Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Ja jeg vet at det er release da i UK (for det har jeg sett på tothegame.com ). Så du mener at det kommer ca da også hit.. ok.. men er det ingen som vet når det kommer? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 I og med at spillsjapper som AkersMic bruker tothegame sine UK releaser som veiledende lister (jada, ved siden av utgivernes datoer) så skulle jeg tro at når dte kommer i Uk så kommer det i Norge også. Jeg leste en post her tidligere hvor noen ventet på ett spill, butikken hadde det på lageret men hadde ikke fått beskjed om å begynne å selge det. Kunden fikk butikken til å sjekke tothegame og de solgte ham spillet. I etterkant viste det seg jo at butikken ikke skulle solgt ham spillet enda da men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå