Gå til innhold

Fifa 2004

Anbefalte innlegg

I readme'n (etter at man har oppgradert) står det at man skal trykke med musa på de forskjellige funksjonene men jeg får ikke noe kontakt etter at jeg har trykka. Beskjeden "Press any key" låser seg på skjermen og jeg får ikke gjort noe. Ei heller får jeg PS2 adapteren til å fungere skikkelig.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Eller må jeg gå tilbake til tastene igjen?

Jeg syns det er rimelig utrolig at EA ikke klarer å få dette til bedre.

Og PS2 stikka rister konstant helt til jeg er ferdig med første kamp. Ja, knappene fungerer jo, men etter mange år med innlærte rutiner på hvor "sentre", "skyte" knappene skal være(for min del) så får jeg det bare ikke til.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig tar jeg det for gitt at det ikke finnes noen løsning. EA blir bare værre og værre. Det som bruker å skje er at etter en 5-6 mailer havner jeg hos en (blond??) svenske som forteller meg at jeg må installere patchen (oppgradere det). Da er min tålmodighet for lengst forduftet, jeg ber han og EA reise så langt til helv**e som det er mulig å komme. Han forteller meg så at de jobber med saken (HA!! sikkert) og at feilen snart blir gjort noe med.

Si at jeg tar feil, at dette ikke skjer....si at jeg ikke kasta bort 200 spenn på dette spillet...si at jeg tar feil av EA, at de bryr seg om mine små ubetydelige problemer.....fordi tross alt, hadde ikke vært for meg (forbrukeren) så hadde det ikke vært noe EA.

Dette står i readme'n:

What has changed in Version 1.1

- Added Multiplayer (Direct IP and Local Area Network) in Game Modes

- Added Controller Settings in Options

- Added Detail Level in Advanced Settings

- Added Save Replay in Instant Replay

- Fixed loss of mouse control in Practice Pause Menu

- Fixed EASO localization on the Brazilian Portuguese build

Notes:

- Direct IP supports 2 PC's, 4 users max per PC

- LAN supports up to 4 PC's, 2 users max per PC

- To remap a controller on the Controller Settings screen, click with the mouse on the keys/buttons you want to change

- Use the Detail Level option to fine tune the performance of the game with your PC - a lower level will improve the speed, a higher level will increase the graphical quality

- Saved replays can be loaded from the Save/Load screen

Mange av disse tingene som f.eks. save replayene BURDE være i spillet. Eller alle. Har de sluttet å teste spillene før de slipper dem?

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...