mlwirak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Test av AOpen XRecorder VX2000 Vi har tatt en titt på AOpen XRecorder VX2000, en USB 2.0 boks som gjør PC-en til en kombinert TV, videoopptaker og videokonverter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Pris er kjekt å ta med. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Flott om dere også kunne sammenliknet den med den foreløpige testvinneren for USB2.0 hos dinside.no; Hauppauge WinTV PVR 2.0 Endret 10. mars 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg bare skumleste nå nettopp, men det første jeg tenkte da jeg leste om denne dingsen var "pris". Så det hadde vært flott om dere orka å ta det med! Jeg har sett etter en slik sak lenge, men da med en pris som står godt til hvilke bruksområder den har. Om dette produktet koster over 3000 er det håpløst (i og med at man kan kjøpe et skjermkort med TV-inn & en VHS-spiller for samme prisen og få samme (litt bedre) funksjonalitet). Lenke til kommentar
Howard Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Prisen finnes i produktguiden: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=16575 Koster fra ca 2000 og oppover (inkl. mva). Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hehe, var det feil bilde der eller reklame? =) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det som skiller AOpens løsning seg fra mengden er "timeshift"-funksjonen. Dere har ikke h0rt om TIVO dere? Trodde det var orginalen som alle kopierte etter? Er ihvertfall det mest kjente her i statene Du kan pause TV, spole frem og tilbake, ta opp de programmer du vil p& samtlige kanaler (f.eks skriv inn simpsons) den funker som reciever/dekoder osv osv osv! www.tivo.com Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Stillbildet var tatt av en reklame. Litt uheldig, men da risikerer vi i det minste ikke å bli saksøkt etter åndsverksloven for å publisere et bilde fra f.eks. en film. Har lagt til link fra artiklen til produktguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg