Sjenever Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fant et xboxprogram som kan brukes til nettsurfing. Noen som har prøvd dette programmet? Funker bra synest jeg. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Spennende! Da det er ekstremt mye jobb å lage en nettleser er det bra noen har startet. Ser det forløpig mangler støtte for ganske mye, men en bra start Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Har ikke hørt om det kunne forsåvidt vært litt interessant hadde jeg ikke hatt PC-en innen mer en rimelig avstand Er litt skeptisk til at jeg aldri har hørt om det men... Edit: Skal se om jeg prøver det i morgen Nå går jeg og legger meg, skal opp tidlig i morgen Endret 10. mars 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Akke Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er litt skeptisk til at jeg aldri har hørt om det men... Det samme tenkte jeg... Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Er litt skeptisk til at jeg aldri har hørt om det men... Det samme tenkte jeg... Bruker det og det virker helt topp. Litt tungvint i bruk men blir sikkert bedre om jeg bruker tastatur. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Her er en tråd startet av utvikleren: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=184111 Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Noen andre her som har prøvd programmet? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hvorfor tar ingen å kompilerer det og legger det ut? Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 hvorfor tar ingen å kompilerer det og legger det ut? Sjekk dine PM. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skal jeg også sjekke mine PM ?..... Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Dette er min forste melding skrevet i Linksboks. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Grunnen til at dette ikke ligger åpent på nettet er at det har blitt brukt XDK (Xbox Development Kit) til å lage dette programmet.. XDK (Xbox Development Kit) er laget av Microsoft, og er ulovlig å bruke uten lisens (eller noe slikt).. Gå til #xbins på Efnet, og ta en titt der.. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Noen andre her som har prøvd programmet? Ble veldig positivt overrasket over hvor bra det fungerer! Kjapt og et trykk på back eller forward er umiddelbar, vi snakker kjappere enn opera Kanskje ikke så rart siden java og css ikke er støttet enda men dog. Endret 12. mars 2004 av Akke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå