FaBiCon Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg ser etter kabel samlere som reagerer på UV. har sett de på 3dfxcool og microplex. noen som veit om noen andre butikker som har dette?? Norske butikker.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvorfor ha andre enn 3dfxcool og microplex? Ekke de Norske da? Lenke til kommentar
Azper Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 De "uv reaktive" kablene fra 3dfxcool er overhodet ikke uv reaktive, dessuten er det no satans herk å få de på Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 kabler eller kabel samlere? 3dfxcool har ikke uv reaktive kabler samlere, de er bare neon-farge. Vesentlig forskjell. Inget sted på produktinfoen det står at de skal være uv reaktive. Keblene de har derimot er til de grader uv reaktive. Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Har fått inn kabelstrømper på microplex nå som er Uv-reaktive, både gul og hvit i str. Ø6/Ø12.. kjøpte 12m her om dagen. er så heldig å bor 10 min. fra Microplex. Den gul gir en drit kul effekt Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg har også bestilt sånne gule uv reaktive kabelstrømper. Får de over helgen.(posten er treig) Kan legge ut bilder da hvis noen er interessert. Endret 12. mars 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Men det som er dritt er at ATX kontakten må demonteres, eneste den jeg har igjen. Og jeg vil også si at når du skal krympe endestykkene så ikke bruk vanlig lighter, men en "storm lighter". vanlig lighter soter noe så j..lig, og blir styggt. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Men det som er dritt er at ATX kontakten må demonteres, eneste den jeg har igjen. Og jeg vil også si at når du skal krympe endestykkene så ikke bruk vanlig lighter, men en "storm lighter". vanlig lighter soter noe så j..lig, og blir styggt. Bruk varmepistol funker digg d Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 [quote]Men det som er dritt er at ATX kontakten må demonteres, eneste den jeg har igjen.[/quote] Er det mye som skal til for å klare å få den over atx-kontakten? Hvis du ''bøyer ledningene'' og trer den på på langs kan det ikke være så mye igjen til den går over. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 ja legg ut bilder a.... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Dah, brukte lighter på krympestrømpene i går... det endte med et lie svihull i selve kabelstrømpa. Det som duger er loddebolt... broren min er ute å kjøper til meg nå, så da blir det kabelstrømper! Bestilte bare en Ø6mm rull, det holder jo ikke i det hele tatt til PSU'en. ATX-ledningene hadde allerede kabelstrømpe (svart), så den slapp jeg å demontere Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Vet den ikke er norsk, men Cableorganizer Har sinnsykt mye rart. Bare pass på å holde deg under 200 så er det ikke noe problem med tollen (de sender som "gift" også hvis du spør pent). Noen tiere i frakt, men tar 1-2 uker før du får det i posten etter bestilling. Lenke til kommentar
O1e Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Gidder ikke begynne å demontere ATX kabelen.. ALDRI i livet! Da skjærer jeg heller opp strømpen og tar rundt.. Så fester med uv-strips etterpå ellerno.. Finner vell på noe lurt. Endret 14. mars 2004 av O1e Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 noen som veit om et sted hvor jeg kan få tak i blå eller grønn, som er UV reaktiv???? Lenke til kommentar
O1e Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 noen som veit om et sted hvor jeg kan få tak i blå eller grønn, som er UV reaktiv???? Vis de ikke har blå eller grønn UV-reaktive på microplex så kjøper du hvite.. De blir blå med blacklight Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 tenkte jeg ikke på. smart ass. tror noen det vil funke og sette crome strømpe uttapå den?? så det lyser igjennom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå