Gå til innhold

Kabel samlere..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kabler eller kabel samlere? 3dfxcool har ikke uv reaktive kabler samlere, de er bare neon-farge. Vesentlig forskjell. Inget sted på produktinfoen det står at de skal være uv reaktive. Keblene de har derimot er til de grader uv reaktive.

Lenke til kommentar
Men det som er dritt er at ATX kontakten må demonteres, eneste den jeg har igjen. Og jeg vil også si at når du skal krympe endestykkene så ikke bruk vanlig lighter, men en "storm lighter". vanlig lighter soter noe så j..lig, og blir styggt.

Bruk varmepistol funker digg d

Lenke til kommentar
[quote]Men det som er dritt er at ATX kontakten må demonteres, eneste den jeg har igjen.[/quote]

Er det mye som skal til for å klare å få den over atx-kontakten?
Hvis du ''bøyer ledningene'' og trer den på på langs kan det ikke være så mye igjen til den går over.
Lenke til kommentar

Dah, brukte lighter på krympestrømpene i går... det endte med et lie svihull i selve kabelstrømpa. Det som duger er loddebolt... broren min er ute å kjøper til meg nå, så da blir det kabelstrømper!

Bestilte bare en Ø6mm rull, det holder jo ikke i det hele tatt til PSU'en. ATX-ledningene hadde allerede kabelstrømpe (svart), så den slapp jeg å demontere ;)

Lenke til kommentar

Gidder ikke begynne å demontere ATX kabelen.. ALDRI i livet! :p Da skjærer jeg heller opp strømpen og tar rundt.. Så fester med uv-strips etterpå ellerno.. Finner vell på noe lurt.

Endret av O1e
Lenke til kommentar
noen som veit om et sted hvor jeg kan få tak i blå eller grønn, som er UV reaktiv????

:p

Vis de ikke har blå eller grønn UV-reaktive på microplex så kjøper du hvite.. De blir blå med blacklight :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...