Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BKK-Ekte fiberoptisk bredbånd-Post din hastighet!


Anbefalte innlegg

Lurer litt på hva andre BKK Bredbånds abbonomenter har av hasighet,vet at det er veldig få som har tilgang til BKK bredbånd, men lurer likevel...? ? ?

Jeg har det billigste abb, og får kontirnuerlig 5mbps symetrisk opp og ned, og noen ganger opp mot 7 mbps... dette er i mine øyne mye "speed" for pengene...

Endret av Prosessoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har BKK ADSL og skal ha 1024Kbps. Men av en eller annen merkelig grunn får jeg i praksis 1750Kbps :w00t:

 

Det var vel egentlig BKK's "ekte" brednåndskunder du lurte på, men mitt innlegg har en viss relevans siden jeg får nesten dobbelt så rask som jeg skal ha... :)

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

BKK har nå satt ned hastigheten til alle borettslagskunder til 2Mbit/s.

Det er ikke helt riktig å kalle det fiber bredbånd, da det er fiber inn til borettslagene, men coax/ethernet ut i leilighetene.

 

Jeg er bedriftskunde hos BKK og har en fiberlinje rett inn til nettverket mitt. Denne har for øyeblikket 10Mbit/s kapasitet, men kan uten problemer oppgraderes, trenger bare å bytte endeutstyr og en masse mer penger :-)

 

På denne linjen får jeg i snitt 8Mbit/s (1MB/s) ved full belastning, noe som er ganske kjekt :-)

 

Arcade

Lenke til kommentar

Er bare de med privat bredbånd abb som er interresante.. mange som har 100 mbps på jobb, om de jobber i store konsern osv... men det teller ikke, og heller ikke særavtale gjennom jobb eller andre utenforsående forhold.

OG hvem som har 100 mbps duplex for 140kr mnd som privat abb... ?????? Lurer veldi på hvilken ISP(leverandør) det er altså....

Lenke til kommentar

Jeg bor i privathus i Bø. Har 100Mbit full duplex som er koblet til skolens fiberledning. Er ikke skolen som eier linja, men noe som heter Samnetl.

 

Men moro er det i hverfall

 

Er student.....og har en huseier som litt for mye penger, derfor fikk jeg det.

Endret av Ernie79
Lenke til kommentar
Jeg bor i privathus i Bø. Har 100Mbit full duplex som er koblet til skolens fiberledning. Er ikke skolen som eier linja, men noe som heter Samnetl.

 

Men moro er det i hverfall

 

Er student.....og har en huseier som litt for mye penger, derfor fikk jeg det.

men er det representativt ? neppe.

Du har vært griseheldig det har du,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...