HEE Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 måler hastigheten min til og være Nedlastingshastighet: 236 kbit/s !! skal ha 1530 har sjekket task manager og avinstalert diverse progz jeg trodde hadde skylden! seriøst hva skjer ? har ngt bor i lillehammer begynte ca 1 time siden. har sjekket driftsmeldinger håkon Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva med å gi det litt tid?! Forhåpentligvis er alt bra til i morgen.. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 kanskje det skal være 236kB/s (=1888/8 kB/s=1888 kbit/s = ca. 1500) Vær oppmerksom på at forferdelig mange programmer skriver benevningene feil, så det kan være grunnen. Men det er ikke sikkert assa. mulig grunn bare Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Seriøst alså. itavisen og dslreports.com begge viser nogen lunde det samme. jeg tror noe Spiser systm resusser. none flere forslag ? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 jepp oppe på 430 ca nu. Lenke til kommentar
mrOwnage Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har du vært inne i router og sjekka hva line rate ligger på? Har du kjørt traceroutes for å finne ut hvor det eventuelt går treigt? Har du prøvd noe som helst? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Har du vært inne i router og sjekka hva line rate ligger på?Har du kjørt traceroutes for å finne ut hvor det eventuelt går treigt? Har du prøvd noe som helst? 1: nei huasker f"#¤ ikke hvoran jeg går dit. var noe på telnet ? 2: nei har ikke instaler noe slik . 3:Ehh. ja har jo det trodde det var et program som "kødda" til. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 feil funnet !! takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå