DaWeed Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg har til dags dato en Ms intellimouse explorer 3.0 (på steelpad) Har en merkelig sykdom som gjør at jeg må kjøpe meg noe cirka annahver uke. Nå har jeg sett litt på Logitech mx 700 og mx900. Mx900 er litt dyrere og har bluetooth. Men hva er ellers forskjellen? Trodde det skulle fungere likt i praksis? Er bluetooth en fordel? Og til slutt: Er det i det hele tatt noen vits for meg å bytte ut min mus mot en av disse? Jeg bruker musa mest til spilling. Endret 9. mars 2004 av DaWeed Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og til slutt: Er det i det hele tatt noen vits for meg å bytte ut min mus mot en av disse? Jeg bruker musa mest til spilling. Nope. Hold deg til Intellimouse, du. Det er mange andre fornuftige og ufornuftige ting du kan bruke pengene på. Logitech-produkter er ikke én av dem. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Syns heller ikkje du skal bruke penger på noke slikt. men eg liker dog logitec Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 ok, takker for svar Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er mange andre fornuftige og ufornuftige ting du kan bruke pengene på. Logitech-produkter er ikke én av dem. Hvorfor ikke Logitech? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er veldig fornøyd med min MX700. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er mange andre fornuftige og ufornuftige ting du kan bruke pengene på. Logitech-produkter er ikke én av dem. Gratulerer, du har akkurat lagt grunnlaget for nok en produsent A vs. produsent B-diskusjon. Du kan ikke bare slenge ut slike påstander uten å begrunne dem. Til trådstarter: ikke kjøp ny mus hvis musen din fremdeles duger. Tviler på at du merker 'ytelses'-forskjell fra MS 3.0 til andre nyere mus. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og til slutt: Er det i det hele tatt noen vits for meg å bytte ut min mus mot en av disse? Jeg bruker musa mest til spilling. Nope. Hold deg til Intellimouse, du. Det er mange andre fornuftige og ufornuftige ting du kan bruke pengene på. Logitech-produkter er ikke én av dem. Hvorfor liker du ikke Logitech? Jeg syntes de lager bra ting jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 jeg har en MX700 som jeg har hatt i et år nå, aldrig hatt problemer med den. men hvis musa di funker er det ingen vitts å kjøpe ny, hvis du absolutt vil kvitte deg med penger, har jeg en pakke med do papir som jeg selger til deg for 600.- Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Musa mi funker utmerket nå, men har blitt litt slitt av mye aktiv spilling på steelpad. Mouseskatez føler jeg ikke er verdt å bruke penger og energi på, så vil bare ha en reserveplan i bakhånd i tilfelle jeg sliter bort padene under. Jeg er strålende fornøyd med musa mi, men har lyst på variasjon, derfor ser jeg på Logitech. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Du burde heller bruke penge på en fUnc sUrface 1030 Hvorfor ikke mouseskatez? Skal du absolute ha ny mus, så kjøp deg Intellimouse Explorer 4.0, det er vel nok variasjon fra 3.0? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 har hatt musa snart 2 år, så vil ikke akkurat si at steelpaden har massakrert den Det å bruke 50 eller 100 kr for små teipbiter du fester musa blir litt drygt for meg, men respekterer at andre har glede av dette. Jeg er veldig fornøyd med steelpad ellers, og det kan være andre grunner til at ie'n slukner, så alltid lurt å ha noe i bakhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå