lobster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Heisann alle sammen. Nå har jeg jobbet 2-3 dager med en nettside. Det er på tide å høre hva folk synes om designet/brukeropplevelsen og ideen. (jeg ønsker ikke å skrive hva siden går ut på da jeg trenger å få vite om det er opplagt eller ikke) Siden jeg ønsker tilbakemelding på er http://www.oneclick.no På forhånd tusen takk til de av dere som tar dere bryet med å svare/sjekke ut siden. Vennlig hilsen LobSter Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Smooth og pent, men uhyre rotete! Masse tøffe linker, men konseptet var egentlig litt uklart for meg. Sikkert jeg som bare er dum. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Stilig *bookmark* Det eneste jeg kan pirke på er vel den bråe overgangen fra innhold til rutenettet eller hva det nå er... Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Smooth og pent, men uhyre rotete! Masse tøffe linker, men konseptet var egentlig litt uklart for meg. Sikkert jeg som bare er dum. Ønsket faktisk tilbakemelding fra deg PoleCat Du behøver ikke være redd for at det er du som er dum her asa PoleCat (Jeg regner med å få en del pepper på konseptet med siden) Hadde du giddi å komem med litt mere utdypende info på hva som ikke "gjorde det for deg" ? Endret 9. mars 2004 av lobster Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Stilig *bookmark* Det eneste jeg kan pirke på er vel den bråe overgangen fra innhold til rutenettet eller hva det nå er... Hei PT. Ja, jeg har fundert litt på hva jeg skal gjøre med den brå overgangen. Å legge på en gradient på den siden tror jeg blir veldig rart. Jeg kan prøve å legge inn en right-border CSS tag der og se om det hjelper. Tusen takk for god tilbakemelding. Hyggelig også at du likte siden. (kom gjerne med gode linkforslag dersom du kommer over noe artig) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 For det første: kult konsept! Om folk begynner å BRUKE det kan det bli riktig så bra Du har en orddelingsfeil i en av menyene til venstre... Det heter ikke "Link Arkiv" det heter Linkarkiv. Ellers fine farger, fint oppsett, generellt sett behagelig og oversiktlig. Rutenett-bakgrunn burde vel vært unngått, dog? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) For det første: kult konsept! Om folk begynner å BRUKE det kan det bli riktig så bra Du har en orddelingsfeil i en av menyene til venstre... Det heter ikke "Link Arkiv" det heter Linkarkiv. Ellers fine farger, fint oppsett, generellt sett behagelig og oversiktlig. Rutenett-bakgrunn burde vel vært unngått, dog? Droppe hele tabell cellen og heller la innholdet flyte ut til høyre? Eller beholde tabell celle og heller fjerne rutenettet? Endret 9. mars 2004 av lobster Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tja, å gjøre den bredere hadde ikke skadet. Men fullbredde ville sett nokså "mongis" (å, jeg er flink med ordene i dag ) ut. Ville kutta rutenett og heller hatt 0 innhold, eventuellt lys gråfarge. Eller kanskje du vil ha bannerplass til eventuelle sponsorer? Eller hvorfor ikke en ti-på-topp liste? Eller kanskje en liten "shoutbox" til brukere?. Mye av funksjoner som kan implementeres i en slik portal, med andre ord. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Smooth og pent, men uhyre rotete! Masse tøffe linker, men konseptet var egentlig litt uklart for meg. Sikkert jeg som bare er dum. Ønsket faktisk tilbakemelding fra deg PoleCat Hadde du giddi å komem med litt mere utdypende info på hva som ikke "gjorde det for deg" ? Hehe, det var jo hyggelig. Når jeg ser over det igjen, er det egentlig ikke så veldig mye å utsette, men; Hovedsiden; Denne bør ikke være lik de andre, slik den er nå. Denne trenger strengt tatt (imo) ikke inneholde linkelisten i det hele tatt, men heller gjerne oversikt over kategoriene med et "beskrivende" lite bilde. Om du skjønner.Også en forklaring av konseptet (som jeg ikke fant noe annet sted) kunne nok gjort seg her, selv om det er nokså åpenbart hva det dreier seg om. Venstremenyen var ikke særlig "imponerende" og blender alt for godt sammen med bakgrunnen. Ville også gitt denne bullets av noe slag, fjerna underline og fått til en fin mouseover. Oppsettet av selve linkene med tekst, ble litt uoversiktelig. Iallefall med den store sorte verdanaen. Mulig det bare er for at noen har undertekst, og noen ikke har det. Logoen ser litt "feilplassert" ut i stor oppløsning, og kunne derfor kanskje med fordel flyttes til venste. Logoen var enkel og fin btw. Høyresiden slutter på en litt "rar" måte. Sånn _rett av_ lissom. Ville kanskje gitt den en mer soft overgang til bakgrunnen. Ellers er designet helt fint (ikke noe jeg ikke har sett før though) Enkel og grei oppbyggning, akkurat slik en sånn side bør være. Godt jobba! Lenke til kommentar
sokk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Mens dere venter på at fyren skal få litt innhold på siden: Svenskene har hatt buzz (populær linkside) kjørende en god stund nå: buzz.bazooka.se .. kjekk side å besøke hvis du har lite å gjøre på. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Meget smooth side, og kult konsept! En ting though, skru opp skriftstørrelsen under linkarkivet, og gjør all teksten på den grå tingen til venstre et par hakk mørkare. Hadde også likt en liten underline ved mouseover på linker i den saken til venstre Den sida der burde forresten vere dynamisk, f eks dele opp "meny" til 30% og innholdet til 70%.. elns Resten blei vel sagt av dei andre.. Uansett - veldig, veldig bra generell oppfatning av sida Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Mens dere venter på at fyren skal få litt innhold på siden: Svenskene har hatt buzz (populær linkside) kjørende en god stund nå: buzz.bazooka.se .. kjekk side å besøke hvis du har lite å gjøre på. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har vært inspirert av legenden Buzz når jeg satt igang konseptet Jeg ønsker å gjøre Buzz, men enda bedre og på Norsk :) Jeg har også en egen linkliste som folk kan plassere på hjemmesiden sin http://www.oneclick.no/linklist.php (lister 10 siste linker) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den fargen du har no på visited på linkane til venstre kan godt vere skriftfargen for all skrift i den kolonna Så liker /me best at a:link og a:visited har samme farge og sånn Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 jeg har ryddet opp i høyre-celle rutenettet. Har også endret litt på fontfarge/størrelse. Tusen takk til alle dere som har kommet med inspill. Nå gjenstår det bare å se om dette blir noen suksess da Jeg nevner igjen: Ønsker du siste 10 publiserte linker på din hjemmeside kan du hente de fra http://www.oneclick.no/linklist.php (Sett opp din egen CSS tag slik at du får formatert det slik du vil) Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hey! Det var fyren som taklet kritikk Uansett; det ble mye bedre ang. overgangen nå Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 For det første: kult konsept! Om folk begynner å BRUKE det kan det bli riktig så bra Du har en orddelingsfeil i en av menyene til venstre... Det heter ikke "Link Arkiv" det heter Linkarkiv. Ellers fine farger, fint oppsett, generellt sett behagelig og oversiktlig. Rutenett-bakgrunn burde vel vært unngått, dog? Heisan, tusen takk for at du tipset om trykkleifen. Jeg har endret dette nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå