Sycrob Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg har samme kort selv, med en barton 2500+, og dette kortet klarer ca 230Mhz på FSB med standard NB vifte, noe jeg er ganske fornøyd med. Det kan jo hende det er cpuen som ikke vil mer enn 230Mhz, men da begynner det i allefall å bli ustabilt. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Kjempekort!! Kjører dønnstabilt med xp2500+ og 2x512 twinmos pc3200, med disse instillinger: er folk ute etter problemer????? jeg har sett mye folk her inne som sprer propaganda om hvor mye de er fornøyd med sine twinmos brikker. jeg kjenner flere selgere, og alle sammen sier at det er feil på ca 1 av 4 twinmos brikker..... det sier jo litt om den produsenten. btw Insomniac, hvis du er den eneste her som har problemer med det hovedkortet, så kan du vel forklare hva det er som gjør bios så dårlig som du påstår det er. (eller hele kortet for den saks skyld) edit: leif Endret 10. mars 2004 av AgUr Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 hmmmm.... ser jo lovende ut detta da. spørs om jeg ikke går for det da! takker og bukker alle sammen! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 jeg kjenner flere selgere, og alle sammen sier at det er feil på ca 1 av 4 twinmos brikker..... Tviler på at de tallene dine har noen rot i virkeligheten. Skyldes vel mere BRUKERNE av TwinMOS-brikkene. Jeg har i det siste året brukt rundt 300-400 TwinMOS-brikker, og har hatt feil på 1 - EN brikke. Men de brikkene jeg har erfaring fra brukes ikke til overklokking... alle er forøvrig PC3200 u/WinBond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå