erikos Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei jeg har en del linker i Notisblokk... Noen som vet om ett prog som jeg kan lime disse inni slik at de blir klikkbare ?? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei jeg har en del linker i Notisblokk... Noen som vet om ett prog som jeg kan lime disse inni slik at de blir klikkbare ?? Hva med word? Eller kanskje jeg skjønte hva du mente Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 å du skal bruke linkane til? webside? viss det er tilfellet, kan du bruke frontpage, dreamweaver eller et lignande program (WYSIWYG) Lenke til kommentar
erikos Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg skal ikke bruke de til en hjemmeside..lurer bare på om det er mulig og oppne disse linkene i ett prog slik at det bare er og klikke på de ? eks vis man limer inn en http adresse i msn vil den automatisk bli en link... så vis det finnes ett prog som kan gjøre den samme jobben så er jeg takknemelig Endret 9. mars 2004 av erikos Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 tvila på at det går sånn helt uten widerøe.. men du kan jo lagre dei i et html dokument og åpne det når du vil trykke på linkane dine.. viss det ikkje går, må du forklare litt bedre korleis du vil ha det trur eg.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Skjønte ikke helt det her, men du kan jo bare ta og lage et html dokument limer inn alle linkene der, også åpner du bare det html dokumentet neste gang du skal besøke noen av de sidene, men det enkleste er vel bare og legge dem til i Favoritter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå