Tullballj Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ha en del vanlige videofiler som jeg må konvertere til DVD-format for å brenne de på dvd plate. Går det an å få lastet ned gratis gode program til den jobben. Jeg har nero 6, går det eventuelt an å gjøre dette i den? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 vet hvertfall at nero 6 kan konvertere til vcd. kan man i det hele tatt brenne dvd filmer med nero 6? vil anta programmet også kan konvertere til dvd format. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 ja, har alt brent en film og testet den og det funket... Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nero vision express er kanskje det aller enkleste å bruke, du får menyer og hele pakka Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 har nero vision express, men mangled dvd plugin for å brenne i dvd format. Den må kjøpes utenom... Noen som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Den fulgte med nero 6.0 som jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå