Wabby Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hmm, vil tro det er nødvenidg med omstart av modem for og kunne få de nye hastighetene?? Skal ikke være nødvendig i teorien. Men de gamle Nemo Coresma modemene registerer ikke endringer hvis de er konstant aktive, så disse modemene må idle i 40 sekunder før de sjekker etter nye settings. Terayon skal kunne overstyres med engang. Men skader ikke å prøve en restart. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Venter fortsatt i spenning på de nye hastighetene Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Meg også, gidder ikke og ringe til kundeservice og klage... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Meg også, gidder ikke og ringe til kundeservice og klage... Vil vel ikke påstå at du har noe å klage over når de har informert om en dato.. Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Som Avidi nå CD kunde har jeg med glede og interesse det som er skrevet her, og er glad for de opplysninger Wabby har kommet med. Har vært min eneste underetning. Som kunde av et firma har jeg ikke fått en eneste opplysning, og dermed selvfølgelig ingen dato for skifte. Litt rart er det synes jeg. Er man i CD pålagt å ikke reklamere for dette fra Telenor? ADSL ? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Opplysnignene følger med på neste faktura Som en liten overaskelse. Men ting lekker jo ut når andre aktørere endrer priser og hastigheter først. For da må vi fortelle dem som ringer for å si opp, slik at de vet hva som skjer hos oss... Vi burde nok ha postet noe på hjemmesiden, det hadde sikker hjulpet mye for dem som lurer. Men TTT her også :S Lenke til kommentar
zaico Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) ITavisen.no speedometer resultat: IP-adressen 62.16.xxx.xxx lastet ned 954990 Bytes på 7.594 sekunder. Nedlastingshastighet: 1006 kbit/s. Ser virkelig frem til et 2 tall i front Er veldig fornøyd med linja min, alltid over 1000 kbit/s, og sjelden nedetid. Når jeg bodde på andre siden av byen var saken en helt annen, men Avidi/CD Endret 5. mai 2004 av zaico Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 våknet opp for 5 minutter siden med 801 i nedlasting THE NEW SPEED HAS ARRIVED Lenke til kommentar
Solow Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg bor i Trondheim og var i kontakt med kundeservice for noen måneder siden. Jeg ble lovet bedre hastighet i midten av mai. Mitt problem var "ut-hastigheten" som ligger rundt 70 kbps. Så da ser det ut til at det skal ordne seg da. Nye modem kommer 6. juni, men blir uthastigheten min forbedret fra 10. mai. Skjønner ikke det helt at de kan tilby større uthastighet på den gamle plattformen, siden de ikke kan levere den hastigheten jeg nå skal ha. Endret 6. mai 2004 av Solow Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg venter fortsatt, jeg bor i Oslo. Har ikke fått noe høyere hastighet jeg da... Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sitter og venter jeg å(molde)... har ikke teste på en stund nå da.. men kommer vell til slutt. Venter sikkert ikke forjeves. Lenke til kommentar
kinx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg venter fortsatt, jeg bor i Oslo. Har ikke fått noe høyere hastighet jeg da... 1. Ingen har fått nye hastigheter, han som sier han har fått 2048, STOR forskjell fra 2050? nei. Han gikk fra en annen hastighet, og opp til 2048. De kan legge inn symetrisk, men ikke de nye hastighetene. 2. Du er sur fordi det tar litt tid? Husk at dette er noe du får ekstra, ikke noe du har betalt for. Du får det du har betalt for. Det er ikke sendt ut noe offisiell informasjon om NÅR dere skal få det. Bare slapp av, det kommer. Lenke til kommentar
sete Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 våknet opp for 5 minutter siden med 801 i nedlasting THE NEW SPEED HAS ARRIVED Jeg også!!! Må nesten felle en tåre Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 I dag fikk jeg linja fra CD. Det er helt sinnsykt hvor kjappe de har vært. Jeg bestilte på kvelden den 30.04 og nå knapt ei uke senere så er jeg oppe å kjører på ny linje. DET står det respekt av! cd Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg bor på Tveita i Oslo har ikke fått nye hastigheter enda trist Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jo en ting hvorfor har Telenor avdi så lav ping? i 2 av 3 tilfeller når jeg spilelr med kammerater på nettet som har raskere linjer altså NGT og Telenor Litt spes banker en kammerat av meg som har 1100\384 fra NGT i ping i BF og BFV Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan hende du faktisk bor nærmere en sentral og eller har bedre kabler og mindre belastning på din linje og sentral. kan være mange årsaker MonkyBOY Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jo en ting hvorfor har Telenor avdi så lav ping? i 2 av 3 tilfeller når jeg spilelr med kammerater på nettet som har raskere linjer altså NGT og Telenor Litt spes banker en kammerat av meg som har 1100\384 fra NGT i ping i BF og BFV Docsis 2.0 er svaret. Teknologien er mye nyere der det kan muligens være svaret. Vi har heller ingen kapasitetsproblemer på backbone eller noe. Nok å hente. Eller så har jeg også gitt et svar til en annen på siste posten her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2130165 Det er ganske gøy å se hvordan det nye Terayon systemet fungerer, hadde vært litt morro å fått en ping statestikk fra flere CD brukere med Terayon, men det ville kansje ødelagt tråden litt. Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 oki takker for hjelpen CD\Avidi Ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå