Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Avidi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle linjer skal bli oppgradert automatisk, uansett om du har bindingstid eller ikke, sånnsett er vi fleksible. Din maxi linje skal også bli redusert i pris til 447,- vil jeg tro. Men hvordan de har tenkt å gjøre dette med tanke på at produkter består av forhandsbetaling, det vet jeg desverre ikke...

Men kan sjekkes opp til Mandag. Er ingen jeg kan sjekke det med her og nuh...

Lenke til kommentar
Alle linjer skal bli oppgradert automatisk, uansett om du har bindingstid eller ikke, sånnsett er vi fleksible. Din maxi linje skal også bli redusert i pris til 447,- vil jeg tro. Men hvordan de har tenkt å gjøre dette med tanke på at produkter består av forhandsbetaling, det vet jeg desverre ikke...

Vil heller at min maxi linje blir oppgradert til mega, mega koster jo akkurat det samme som maxi kostet når jeg tegnet abo

Lenke til kommentar

Vil heller at min maxi linje blir oppgradert til mega, mega koster jo akkurat det samme som maxi kostet når jeg tegnet abo

Da må du si ifra, send meg en PM med Navnet ditt og kunde nr så kan jeg følge den opp.

Lenke til kommentar
Hvilken rolle har du Wabby som skal følge opp ditt og datt? Jobber du for canal Digital eller er du en fyr som tror du er noe? En typisk wise guy?

Hvis du ikke har noe spessielt og fare med, så burde du egentilg ikke utale deg så veldig kryptisk, det jeg tro er jo at du er en fjortis som mener og tror at du er litt kul pga at du visste noe som alle de andre visste....

Han jobber i Canal Digital (tidligere Telenor Avidi) i grenland ja :)

Lenke til kommentar
Hvilken rolle har du Wabby som skal følge opp ditt og datt? Jobber du for canal Digital eller er du en fyr som tror du er noe? En typisk wise guy?

Hvis du ikke har noe spessielt og fare med, så burde du egentilg ikke utale deg så veldig kryptisk, det jeg tro er jo at du er en fjortis som mener og tror at du er litt kul pga at du visste noe som alle de andre visste....

Du har ikke fulgt stort med, og hvis du tror jeg skrive ting for å føle meg stor så tar du mektig feil.

Folk lurer på ting, og istedenfor at de skal få antagelser og slik, så kan jeg gi dem fakta. Og når jeg sier at jeg følger opp betyr at av en eller annen grunn så har jeg ikke muligheten til å gjøre en sak med engang, at det må undersøkes med andre o.l.

Og hvis du har et problem med meg at jeg svarer folk som lurer på noe så kan du gjerne ta dette på PM. Jeg setter i allefall svært liten pris på at du kommer med slike kommentarer rettet mot meg når du ikke vet hvem jeg er.

Lenke til kommentar

@tness: vi har vel ikke problemer med folk som vet hva de prater om har vi? Ville droppet å anta at folk prøver å "være noe" når de kommer med svar på spørsmål.

Og du er jo faktisk sånn som du tror Wabby er selv når du påstår at han er en kul fjortiss som mener eller tror noe de andre ikke visste. Men nå er det klart, Wabby vet faktisk hva han svarer på siden han jobber i Canal Digital.

EDIT: Om jeg var deg ville jeg lest det som faktisk sto på første side i tråden

Zvinx:

Har snakket litt med Wabby nå, kozeli kar  som jobber i Canal Digital..!

Da ser det ut som vi kan se fram til "lynrask-pingtid":-P

litt off-topic, jeg har en kompis som bor i Sverige, han har 10 mbit BBB linje for 250,- kronor mnd:-O

Henger vi i Norge veeeeeeeeeeeeldi langt etter?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Modemene er i stand til å levere 30Mbit i upstream, og men mener å tro at downstream er det samme. Disse modemene bruker den nye Docsis 2.0 Standarden.

For mer Informasjon om hva Docsis er så kikk her:

http://www.ietf.org/proceedings/01dec/slid...dn-3/sld001.htm

Fant siden i fulll fart på Google, så jeg har kikket ikke mer enn på de 4 første sidene. Men ser ut som en grei forklaring ;)

Lenke til kommentar

Han har jo flere ganger bevist at han har masse å "fare med". Skjønner ikke hva det er du babler om :mad:

Vil takke Wabby for masse god info i denne tråden :thumbup:

Lenke til kommentar
Modemene er i stand til å levere 30Mbit i upstream, og men mener å tro at downstream er det samme. Disse modemene bruker den nye Docsis 2.0 Standarden.

For mer Informasjon om hva Docsis er så kikk her:

http://www.ietf.org/proceedings/01dec/slid...dn-3/sld001.htm

Fant siden i fulll fart på Google, så jeg har kikket ikke mer enn på de 4 første sidene. Men ser ut som en grei forklaring ;)

Hvordan ville kostanadene vært for å kjøre hastigheter mellom 5 og 10 mbit på nettet vært for CD da? Måtte dere byttet så mye utstyr på sentraler at prisen hadde blitt høy eller er det en mulighet for Highspeed internet gjennom kabelnettet til priser rundt 500-600 kroner?

Lenke til kommentar

Eneste jeg vet Plex! er at det er testet og det fungerte utmerket.

Når det var snakk om endringene så skjer 1 Mai, så var det snakk om å levere opp til 5 Mbit. Har mye kontakt med dem som tester selve utstyret og kjenner til kapasiteten på nettet.

Men de som tar avgjørelsen på hva vi skal levere er jo markedsavdelingen. Så de prøver tydligvis å ligge på lik linje med andre ISP'er.

Personlig så syntes jeg det hadde vært mye mer spennende og banket skikklig til og levert de feteste linjene når vi først har muligheten.

Men men, det får tiden vise, vi holder jo fortsatt på å bytte plattformer i flere byer. Kan hende de venter til de blir ferdig med all bytte pga at det ikke skal bli så stor "forskjellsbehandling" (min teori).

Lenke til kommentar

Fullt mulig det ja. Sitter vel noen BI gutter (no offence) som tenker mer på å kanskje kjøre ganske likt som andre ISP'er, selv om de vet at det i realiteten er ganske grove priser for de hastighetene. Hvertfall når nettet er i stand til å kjøre mer. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...