Gå til innhold

Bra tilbud hos dell?

Anbefalte innlegg

Hei, kjæresten skal få seg laptop. Trenger litt hjelp for å finne billig og bra her... Har selv en billig elitrgroup jeg er kjempefornøyd med, men siden hun er en litt annen forbruker enn meg, tenkte jeg å finne bra priser på "merke-pc" :) hjelp!!!

Jeg har sett et par tråder her hvor folk har bladd opp helt utrolige priser fra dell, som jeg absolutt ikke klarer å finne selv. Når jeg trykker meg inn på en pc hos dell, ser prisen helt ok ut, og med en gang jeg trykker på "konfigurer selv", spretter prisen opp med 2-4000 kroner.

På de trådene jeg har lest her, har man kommet rett inn på konfigurasjons-menyen, og hatt mye bedre priser enn de jeg klarer å finne selv på dell.no

Kan noen hjelpe meg på vei for å få billig pc hos dell? Synes det virker veldig dyrt ellers...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett "triks" er å fjerne 3 års garantien, prisene Dell reklamerer med er med 1 års garanti, men 3år er satt som standard i konfigureringen.

Enkelte maskiner finnes i flere utgaver, Basic og Multimedia (og kansje en til jeg ikke husker), skal du ha en maskin med rask CPU, mer RAM og kansje DVD Brenner lønner det seg altid å ta utgangspunkt i Multimedia versjonen

Lenke til kommentar

For å få frem om det finnes flere versjoner av en Dell maskin:

Eksempelvis Inspiron 8600 ;)

www.dell.no

Privatkunde

Bærbare Under "Se våre produkter og tjenester"

Inspiron Under "Utforsk Dells bærbare PC'er"

Anbefalte systemer <- Står under den grønner knappen "Produktbeskrivelse XXXX"

Klikk på den modellen du vil se nærmere på !

Fekst finnes Inspiron 510M i 3 versjoner, 8600 i 2 versjoner, 5100 finnes bare i 1 versjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...