bufodill Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei, kjæresten skal få seg laptop. Trenger litt hjelp for å finne billig og bra her... Har selv en billig elitrgroup jeg er kjempefornøyd med, men siden hun er en litt annen forbruker enn meg, tenkte jeg å finne bra priser på "merke-pc" hjelp!!! Jeg har sett et par tråder her hvor folk har bladd opp helt utrolige priser fra dell, som jeg absolutt ikke klarer å finne selv. Når jeg trykker meg inn på en pc hos dell, ser prisen helt ok ut, og med en gang jeg trykker på "konfigurer selv", spretter prisen opp med 2-4000 kroner. På de trådene jeg har lest her, har man kommet rett inn på konfigurasjons-menyen, og hatt mye bedre priser enn de jeg klarer å finne selv på dell.no Kan noen hjelpe meg på vei for å få billig pc hos dell? Synes det virker veldig dyrt ellers... Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ett "triks" er å fjerne 3 års garantien, prisene Dell reklamerer med er med 1 års garanti, men 3år er satt som standard i konfigureringen. Enkelte maskiner finnes i flere utgaver, Basic og Multimedia (og kansje en til jeg ikke husker), skal du ha en maskin med rask CPU, mer RAM og kansje DVD Brenner lønner det seg altid å ta utgangspunkt i Multimedia versjonen Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 For å få frem om det finnes flere versjoner av en Dell maskin: Eksempelvis Inspiron 8600 www.dell.no Privatkunde Bærbare Under "Se våre produkter og tjenester" Inspiron Under "Utforsk Dells bærbare PC'er" Anbefalte systemer <- Står under den grønner knappen "Produktbeskrivelse XXXX" Klikk på den modellen du vil se nærmere på ! Fekst finnes Inspiron 510M i 3 versjoner, 8600 i 2 versjoner, 5100 finnes bare i 1 versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå