Bachern Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Prøver å partisjonere. Får feilmld om at disken kan være skadet. Hvis jeg prøver å formatere får jeg mld om at den er skadet. Første gang jeg startet PC-en funket det helt til installering av Windows. Da stoppet den og ga ml om at den ikke klarte å kopiere filer til disken (etter 6%, ikke med en gang). Da gikk partisjoneringen. Nå er den helt vrang, og det kommer merkelige lyder. Prøver jeg å bruke Fdisk teller den oppover til 8%, så kommer det litt "annerledes" lyder, og den spretter ned til 0%. Er den skadet, eller har jeg gjort noe feil? Trenger svar så fort som mulig. p.f.t, Espen Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 On 2001-10-29 00:00, Bachern skrev: Prøver å partisjonere. Får feilmld om at disken kan være skadet. Hvis jeg prøver å formatere får jeg mld om at den er skadet. Første gang jeg startet PC-en funket det helt til installering av Windows. Da stoppet den og ga ml om at den ikke klarte å kopiere filer til disken (etter 6%, ikke med en gang). Da gikk partisjoneringen. Nå er den helt vrang, og det kommer merkelige lyder. Prøver jeg å bruke Fdisk teller den oppover til 8%, så kommer det litt "annerledes" lyder, og den spretter ned til 0%. Er den skadet, eller har jeg gjort noe feil? Trenger svar så fort som mulig. Tror nok det er feil på den ja....vist det er en IBM disk kan du laste ned et prog som heter drive fitness test http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm [ Denne Melding var redigert av: Gega på 2001-10-29 08:42 ] Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Sansynligvis defekt disk. Men vær sikker på at virus-beskyttelsen i BIOSen er slått av når du partisjonerer. Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hvis du fortsatt har disken så prøv å kjør scandisk på den. Sett den til å gjøre et grundig søk og be den reparere disken automatisk. Virker ikke det er den nok dau som en katte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå