salte aper Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kjøpte en headsett med Microfon nå jeg får ikke microfonen til å funke Kan noen hjelpe meg med det Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) neivel det skal jeg huske på ##Bumping er ikke tillatt - trådstarter har blitt kontaktet## Endret 9. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du er optimistisk hvis du tror folk gidder å svare deg.. Du fikk ikke hjelp på 20min. og du klager og blir sint? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ikke nevner du hvilket merke, ikke nevner du hva de skal brukes til, er det forskjell på de som blir brukt til telefon og de som blir brukt til pc? har du kjøpt feil? hvordan kan du forlange svar når du ikke kommer med noe som helst info Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sikker på at det ikke er drivere til lydkortet ditt da? sikker på at Microphone volum ikke er på demp? har slitt mye med mic til pc selv, og vet at det lønner seg å ta en titt på kontrollpanel... Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 noen headsett har en kontroll ting på ledninga (hvor du justerer volum) hvor du kan velge mic på/av, også kan det jo hende du ikke har aktivert mic`n i kontrollpanelet. ikke at jeg tror du er helt hjelpesløs, men du skriver jo ikke noe om hva som er problemet, eller hva du har prøvd, bortsett fra ta det ikke virker, så jeg bare heiv inn det lille jeg vet om slikt. var ikke noe problem med mitt (labtech) headsett iallefall.. bortsett fra at det ikke virker lenger da (var ikke akkurat topp kvalitet på det headsettet nei..) Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 noen headsett har en kontroll ting på ledninga (hvor du justerer volum) hvor du kan velge mic på/av, også kan det jo hende du ikke har aktivert mic`n i kontrollpanelet. ikke at jeg tror du er helt hjelpesløs, men du skriver jo ikke noe om hva som er problemet, eller hva du har prøvd, bortsett fra ta det ikke virker, så jeg bare heiv inn det lille jeg vet om slikt. var ikke noe problem med mitt (labtech) headsett iallefall.. bortsett fra at det ikke virker lenger da (var ikke akkurat topp kvalitet på det headsettet nei..) hehehe. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hvis det er en mono-mic, så pleier det å hjelpe å ikke dytte jacken helt inn i den rosa hun-kontakten Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Forklaringen er som følger: Mikrofonen er av elektret type og må ha matespenning (også kalt phantompower eller bias) for å fungere. På noen lydkort har du mulighet til å sette en jumper slik at mikrofon inngangen gir matespenning så du bør nok sjekke bruksanvisningen... Mvh Ketil Morstøl Produktansvarlig Pro-audio Siv. ing Njål Hansson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå