Ravn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvor bra er Battlefield? -Så bra at tærene krøller seg når man spiller det? -Bra nok til å droppe sex for? -Bedre enn Macgyver? -Litt bedre enn fotballstrategien til Semb? -Hakket over en onsdagsfilm på TVNorge? -Bedre enn Idol (da må det nevnes at undertegnende hater det mer enn alt, og ville heller få trukket ut alle negler med tang og så fått krydret sårene me piri-piri pulver enn å se et Idol-program)? Let me know peeps Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vil si det ligger over Macgyver - og det sier en del! Det er dritbra. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Bra nok til å betale 170kr for, iallefall. Expansion-pakkene er ikke noe å hoppe i taket over, akkurat (har begge to). Har du et par kompiser, hiv opp en Teamspeak/Ventrilo-server og jobb sammen. Når ting funker bra, kommer det temmelig høyt opp på den listen din. I tillegg får du muligheten til å spille mods som Desert Combat og Eve of destruction. Spilte DC med tre kamerater i går, hadde det utrolig gøy. Én kan spille som sniper, én som support (medic / engineer), én som machinegunner og én som antitank-soldat. Rollene utfyller hverandre veldig bra, og det er utrolig mye gøyere enn å bare virre rundt ensom og alene i en gigantisk ørken. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Synes det mangler litt "feel" over det hele. Jeg kjøpte det, samt Road to Rome, men har aldri spilt det noe særlig egentlig. Synes det er lite responsivt. Som å løpe rundt i gjørme og lagge. Det er seff helt subjektivt da. Kan jo kjøpe det og teste om det er 170kr for det Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Singleplayerdelen er skikkelig dårlig. Mer frustrerende/latterlig AI skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå er det ikke laget for å være et singleplayer-spill, da. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Så lenge du spiller med de rette folka kan du ha uendelig mye mer moro enn hva selve hovedsaken i spillet kan by på. Stunting (gjerne stuntkonkurranser) med kjøretøy, uvanlige taktikker (som å laste opp en jeep med TNT, la en kamerat kjøre den inn i basen til noen andre eller opp på sida av en fiendtlig tank og sette den av er alltid moro) og ikke minst STORE variasjonsmuligheter gjennom utallige GODE mods til spillet gir det lang levetid. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er jæ***** gøy, jeg kjøpte det forige helg Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Så bra at tærene krøller seg når man spiller det? Uten tvil Bra nok til å droppe sex for? Spørs litt på dama men tror ikke det. Men hvem sier du ikke kan spille samtidig? Bedre enn Macgyver? Kan nok være det, men Macguyver er jo genialt da Litt bedre enn fotballstrategien til Semb? Fotballstrategien til semb blir som The Sims iforhold til BF Hakket over en onsdagsfilm på TVNorge? Du flykter fra onsdagsfilmen og til BF Bedre enn Idol (da må det nevnes at undertegnende hater det mer enn alt, og ville heller få trukket ut alle negler med tang og så fått krydret sårene me piri-piri pulver enn å se et Idol-program)? JA, JA, JA Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Psilocybe: Det er 3 tillegspakker er det ikke? *Roam to roam *Secret weapons of world war II OG *Desert storm? Det er ganske bra å ha desse tillegspakkene da! Flere kjøtetøy o.l! Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Psilocybe: Det er 3 tillegspakker er det ikke? *Roam to roam *Secret weapons of world war II OG *Desert storm? Det er ganske bra å ha desse tillegspakkene da! Flere kjøtetøy o.l! Road to Rome er egentlig mye av det samme, bare at de har lagt på så folk snakker fransk og italiensk og sånt også har de et par ekstra kjøretøy og noen ekstra verdener. Har ikke prøvd Secret Weapons of WWII men innbiller meg at det er mye av det samme. Desert Combat derimot er ikke laget av samme folka som lager de offisielle addons'ene som Road to Rome og Secret Weapons, og her har de rett og slett bytta ut alt og oppdatert til moderne krigføring. Nå kan du fly jagerfly og det jeg digger mest: helikopter . Mange heftige kjøretøy på bakken også, og noen nye baner fra Irak. "Basrah's Edge" f.eks. Dersom du får deg Battlefield 1942 så må du definitivt få deg Desert Combat også! Desert Combat får du gratis på www.desertcombat.com. Andre mods (som jeg ikke har prøvd) er: Forgotten Hope Eve of Destruction Codename Eagle Black Hawk Down Eternal Silence Conflict in Somalia Trenchrats: The Great War Galactic Conquest GiJoe Wasteland 2042 kilde: http://www.inicia.es/de/lorenmarti/editing_mods_01.htm Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vil si at det ligger ganske på lik linje med McGyver Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ikke kjøp road to rome, kjøp secret weps of WWII (gadd ikke skrive alt) istedet, litt kulere med jetpack, dreit meg ut og kjøpte alle sammen, selv om dataen min nesten ikke klarer spille(ne), ogl ast ned desert combat. Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) En annen mod er selvfølgelig Hydroracers. Der har du mange båter som går svinaktig fort, med torpedo, maskingevær (tre 50. på hver side, seks til sammen...), missiler, dypvannsminer osv. osv. En har også Nitrous Oxide (NO2) og den er helt sinnsyk å utføre stunts med. Du kan hoppe over hele Midway, har du lyst... Edit: Glemte selvfølgelig å nevne at en har en gedigen kanon, av typen STOR. Meget bra mod, synd det er så få som spiller det online.. Endret 11. mars 2004 av Abraxas Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Bedre enn alt over utenom nr 2. Men det sier seg vel kanskje selv. Eller? Psilocybe: Hvor i dette land har du sett BF1942 til 170kr? Her oppe i nord koster det hvertfall over 300kr på de fleste plasser. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Uhm, ikke noe spørsmål ei gang: Så bra at tærene krøller seg når man spiller det? Ja, såklart er det det! Grensesprengende grafikk du kan få for billige penger! Bra nok til å droppe sex for? Uhm, njaaaoonnjee. Dette kan diskuteres Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hvordan kan folk syntes at infanteri-delen med spillet er mest interessant? Ingen våpen er ordentlig effektive på avstand og du bobber rundt som en fyllik.Den eneste classen som er artig å spille for min del er ingeniør, og det er bare fordi han er flink til å reparere vehicles og ødelegge vehicles. Føler at spillet er verdiløst hadde det ikke vært for tanks,fly osv. Men på grunn av kjøretøy så syntes jeg spillet er dritbra. spesielt helikopter i DC Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hvordan kan folk syntes at infanteri-delen med spillet er mest interessant? Ingen våpen er ordentlig effektive på avstand og du bobber rundt som en fyllik. Heavy Assault liggende funker jo et lite stykke? Sikkert sniper også om man er god til det... Men på grunn av kjøretøy så syntes jeg spillet er dritbra. spesielt helikopter i DC Helt enig der. BF er ingenting uten kjøretøy. Helikopter digger jeg. Innmari fete de nye mini-helikopterene med maskingevær også. Burde vært en dedikert helikopter-bane for rendyrka helikopterkrig. Lenke til kommentar
S-pec-Z Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Gleder meg til Vietname kommer det bør du også! det kommer til å bli et bra spill (det kommert ut 16 mars!) nei det er ikke noe å droppe sex for, er noe somhelst spill det el? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg plasserer det rett over MacGyver Men under sterk tvil. MacGyver er heidundranes morosamt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå