Gå til innhold

komi filmer

Åsmund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater Monty Python. 4 bryllup og en gravferd var ok.

Carlie Chaplin er morsom. Dagens Chaplin er vel Jackie chan. Han er fan av Chaplin.

De kinesiske filmene som er bra. De amerikanske er gennerelt dårlige.

En morsom film jeg liker med jackie er Meals on Wheels.

Sammo hung er og med.

Lenke til kommentar

Det er få filmer som har fått meg til å le mer enn kortfilmen Rejected. Men denne filmen er for dem som har litt merkelig og ustabil humor, eller for dem som har venner med den typen humor. Den er syk, og den er dødsmorsom. Jeg har ikke funnet den til salgs noe sted, så hvordan kan man da se den? Vet ikke om det er ulovlig eller ei, men jeg fant den på Kazaa.

Jeg så også Robert Zemeckis' Døden kler henne (Death Becomes Her). Det var også litt av en opplevelse. Men jeg er jo fan av ham, da, pluss at jeg så den med en veldig ustabil pensjonist med sans for dårlig humor.

Lenke til kommentar
Det er få filmer som har fått meg til å le mer enn kortfilmen Rejected. Men denne filmen er for dem som har litt merkelig og ustabil humor, eller for dem som har venner med den typen humor. Den er syk, og den er dødsmorsom. Jeg har ikke funnet den til salgs noe sted, så hvordan kan man da se den? Vet ikke om det er ulovlig eller ei, men jeg fant den på Kazaa.

Kan kjøpes på dvd her:

http://www.animationshow.com/shop/rejecteddvd.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Snatch. (2000)

Big Lebowski, The (1998)

Blues Brothers, The (1980)

Chasing Amy (1997)

Clerks. (1994)

Ed Wood (1994)

Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)

Mallrats (1995)

Toy Story (1995)

Whole Nine Yards, The (2000)

Addams Family, The (1991)

Gods Must Be Crazy, The (1980)

Ice Age (2002)

Monsters, Inc. (2001)

Monty Python and the Holy Grail (1975)

Raising Arizona (1987)

Shrek (2001)

Toy Story 2 (1999)

Lenke til kommentar

Kjøp "Emperor's new groove". Det er en Walt Disney tegnefilm av ypperste klasse med humor som er så bra at både jeg og venner har ledd så godt at tårene sprutet :D Filmen handler om en prins som er alt annet enn solidarisk, og han får problemer når livet hans blir snudd opp ned. Problemer for ham, ustyrtelig morsomme situasjoner for oss :D

http://Dette er versjonen jeg har. Kjøpte den fra dem (play.com), kostet mindre da, og den er desverre ikke på lager nå.

Men de har den vanlige utgaven også, klikk her.

Bør absolutt sees med original engelsk tale, ellers forsvinner mye av den herlige humoren og sarkasmen i replikkene.

ANNET:

* Jeg, meg og Irene, den med Jim Carrey - herlig komedie

* Eight legged freaks

* Bruce Almighty

* Scooby Doo the movie (om du finner den billig, er ikke all verden)

* Coneheads

* The Birdcage

* The Grinch

* Galaxy Quest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...