Åsmund Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 noen som vet om noen bra komi filmer? ikke teen filmer, som smerican pie og slike ting. Men mer vanlige koedier. The burbs var grei nok å se på. avslappende. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du har vel sett den, men Dum og dummere er ikke å forakte. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dette blir kanskje å "state the obvious", men filmene til Charlie Chaplin er virkelig morsomme. Jeg kan sterkt anbefale Modern Times, City Lights og The Great Dictator. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Braindead og Bad Taste, svart humor på sitt beste. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Office Space er en virkelig bra komedie. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Space Balls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! One night at McCool's South Park bigger longer and uncut Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Alle Monty Python filmene, humor på høyt plan. Fire bryllup og en gravferd Me, myself and Irene Også enig med diskvask, Chaplin filmene er geniale. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Hater Monty Python. 4 bryllup og en gravferd var ok. Carlie Chaplin er morsom. Dagens Chaplin er vel Jackie chan. Han er fan av Chaplin. De kinesiske filmene som er bra. De amerikanske er gennerelt dårlige. En morsom film jeg liker med jackie er Meals on Wheels. Sammo hung er og med. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er få filmer som har fått meg til å le mer enn kortfilmen Rejected. Men denne filmen er for dem som har litt merkelig og ustabil humor, eller for dem som har venner med den typen humor. Den er syk, og den er dødsmorsom. Jeg har ikke funnet den til salgs noe sted, så hvordan kan man da se den? Vet ikke om det er ulovlig eller ei, men jeg fant den på Kazaa. Jeg så også Robert Zemeckis' Døden kler henne (Death Becomes Her). Det var også litt av en opplevelse. Men jeg er jo fan av ham, da, pluss at jeg så den med en veldig ustabil pensjonist med sans for dårlig humor. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 De beste komediene, er Pink Panther-filmene med Peter Sellers. De er kongebra! mvh Pantera Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 huff, nei likte de ikke. husker broren min så på den for en del år siden. det jeg husker er en fyr som henger uttafor vinduet i telefonledningen, så detter han ned i bassenget . Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er få filmer som har fått meg til å le mer enn kortfilmen Rejected. Men denne filmen er for dem som har litt merkelig og ustabil humor, eller for dem som har venner med den typen humor. Den er syk, og den er dødsmorsom. Jeg har ikke funnet den til salgs noe sted, så hvordan kan man da se den? Vet ikke om det er ulovlig eller ei, men jeg fant den på Kazaa. Kan kjøpes på dvd her: http://www.animationshow.com/shop/rejecteddvd.html Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 alle komifilmer må inneholde en morsom neger, hvorfor mener jeg det? spør meg ikke? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Three Amigos ellers så er jo Chevy Chase, Steve Martin og Martin Short geniale. Groucho Marx er enda en artig fyr. Han og resten av gjengen har laget mye klassisk komedie. Woody Allen er heller ikke å forakte, men det blir en helt annen type humor igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Snatch. (2000) Big Lebowski, The (1998) Blues Brothers, The (1980) Chasing Amy (1997) Clerks. (1994) Ed Wood (1994) Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) Mallrats (1995) Toy Story (1995) Whole Nine Yards, The (2000) Addams Family, The (1991) Gods Must Be Crazy, The (1980) Ice Age (2002) Monsters, Inc. (2001) Monty Python and the Holy Grail (1975) Raising Arizona (1987) Shrek (2001) Toy Story 2 (1999) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Laurel & Hardy Chaplin er blitt nevnt, men L & H ( "helan og halvan") er mye løgnere Tror alle fimene deres er tilgjengelige i resturerte fargelagte versjoner Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Kjøp "Emperor's new groove". Det er en Walt Disney tegnefilm av ypperste klasse med humor som er så bra at både jeg og venner har ledd så godt at tårene sprutet Filmen handler om en prins som er alt annet enn solidarisk, og han får problemer når livet hans blir snudd opp ned. Problemer for ham, ustyrtelig morsomme situasjoner for oss http://Dette er versjonen jeg har. Kjøpte den fra dem (play.com), kostet mindre da, og den er desverre ikke på lager nå. Men de har den vanlige utgaven også, klikk her. Bør absolutt sees med original engelsk tale, ellers forsvinner mye av den herlige humoren og sarkasmen i replikkene. ANNET: * Jeg, meg og Irene, den med Jim Carrey - herlig komedie * Eight legged freaks * Bruce Almighty * Scooby Doo the movie (om du finner den billig, er ikke all verden) * Coneheads * The Birdcage * The Grinch * Galaxy Quest Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Cannonball I & II Smokey and the bandit Eddie Murphy "Delirious" og "Raw" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå