Tåka Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg har spilt igjennom "Reneagde" på letteste og nå prøver jeg vaskligste grad og jeg må si det er ummulig å spille det på denne vansklightesgrad!!!!!!!!! Det må vær buggs her for det første så finner du omtrent ikke ammo eller healigs og skuddene til Nod gutta dreper deg omtrent med en gang og det kommer hudrevis av Nod guys fra alle kanter! Hvis noen sier de har spilt dette på vanskeligste grad så tror jeg de juger for det er Umulig jeg har kommet til mission der du må redde faren til hu dama du redda føst i spillet. Før jeg kom inn i bygningene så kom det helikopetere jeg tror jeg så 20 stk med soldater når jeg hadde derept dem og gikk ca 10meter som kom det jaggu meg 20 til + masse Stealth Tanks.. og Sniper`s så¨ her er det bare "Save og loade" hele tiden, så jeg tror ikke Westwood har testa spillet godt nok! Det er klart det skal være litt vanskelig på den graden jeg har satt spillet til men det får da være grenser uspillbarhet! Hvordan tror dere det skal bli å redde den dustet "faren" da når han ALLTID må fly forran deg og bli skutt på?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå