E.T Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har så mange filer på dataen at det kommer melding om for lite plass! Jeg ser dere med shuttler.. dere kan da ikke ha spesielt mange filer i de der? de er jo knøttsmå Lurer på om jeg skal kjøpe ett maxitower... da har jeg vertfall plass til Filene jeg trenger.... Noen anbefalingerr til maxitower? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har så mange filer på dataen at det kommer melding om for lite plass!Jeg ser dere med shuttler.. dere kan da ikke ha spesielt mange filer i de der? de er jo knøttsmå Lurer på om jeg skal kjøpe ett maxitower... da har jeg vertfall plass til Filene jeg trenger.... Noen anbefalingerr til maxitower? mener du harddisker? du kan ha millioner av filer på en stor harddisk og du kan ha temmelig mange harddisker i en pc. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Oi.... da må jeg ha et DIGERT kabinett skal jeg ha stor harddisk? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 de aller fleste harddisker som selges til sluttforbrukere er 3.5 eller 2.5 tommer. Vet ikke hvordan det regnes, men harddiskene har sett like ut temmelig lenge nå og en harddiskene som selges i dag kan fås i varianter opptil 300gb. Lenke til kommentar
panybs Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 du kan jo evt. kjøpe ekstern harddisk da. hvis du vil ha en liten pc! Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) for det første så er alle hardisker ca like store i fysisk størrelse regner med at du kødder med oss og prøver å overbevise oss at en stor hd tar stor plass Endret 9. mars 2004 av Joggi Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Oi.... da må jeg ha et DIGERT kabinett skal jeg ha stor harddisk? Er sjeldent en sammenheng mellom kabinett størrelse og harddisk plass. Har du ikke plass til flere harddisker i kabinettet ditt siden du absolutt skal ha et maxitower? Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *skratte* Er bra med en spøk iblant. Løser opp stemninga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Visste ikke at folk drakk på tirsdager. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 HAHAHAHAHAHAHA! Det teiteste her er at det virker som at noen tok E.T serriøst... Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 skål E.T drikker i dag jeg også Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 [Onkel politi-mode] Vet du bare tuller.... Humor tråder lages i off-topic kategorien. Det du gjør nå kalles å spamme....(gjorde det jeg det selv nå? ) Du kan risikere å få en ufrivillig ferie av slikt... [/Onkel politi-mode] Lenke til kommentar
panybs Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg ser du sikter til meg Andreasfe. jeg tok han seriøst fordi det hadde vært synd for han hvis alle hadde sagt tulling også mente han det! Men alle har jo gjort det, derfor tok jeg han seriøst. Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Skal jo være glad folk gidde å svare.... Skal man ta høyde førr at folk kødde heile tia, hadde det vært lite skrevven på dissan sien!! Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ganske opplagt at han køøder ja.... En som vet hva shuttle er vet også at en fil på pcen ikke tar opp fysisk plass i kabinettet. Lenke til kommentar
energy_x Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hehe syns det var ganske morsomt jeg Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Oi.... da må jeg ha et DIGERT kabinett skal jeg ha stor harddisk? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Se på innleggene hans tidligere. Du ser at han kødder. Men gøy er det for det. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Rai rai! Var det ikke nok å være helgedranker. ET? se på de tidligere innlegga hans, de tyder på at han vet mer om pc enn som så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg