ClawHammer Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hvordan kan man uploade et bilde av pcen sin og er d låv?(og ikke url får d har jeg ikke. Jeg takker til alle som svarer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 www.home.no, der kan du får laget hjemmeside, og laste opp bilde... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 liker Angelfire bedre jeg. Så slipper man FTP og alt det der.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 er noen av dem gratis eller må man betale får og lage sånn websie? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 man trenger da ikke ftp til home,... og ja.. home.no er gratis... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 host bilde, for bilde gratis på http://imageshack.us/ Lenke til kommentar
matrixfart Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 www.imagehack.us er litt begrenset når det gjelder filstørrelse. Angelfire er ikke så verst Men du kan jo i tilegg prøve: www.20m.com www.freewebsites.com www.freeservers.com etc etc Søk med google. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 liker Angelfire bedre jeg.Så slipper man FTP og alt det der.. angelfire er tingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå