juleribba Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hello har akkurat bygget ny pc: XP 2500, 512ddr ram, radeon 9600Pro EZ. Men jeg har fått noen problemer, jeg har en gammel harddisk som jeg her om dagen formaterte å la inn xp på nytt, men da jeg hadde innstallert noen spill å skulle sette meg ned får å spille fant jeg ut at spillet gikk ut igjenn etter et par minutter. enten ved å restarte seg, gå ut til windows, eller at skjermen blir blå å det skjer ingenting ( siste er det mest vanlige ) Spillene jeg har prøvd er: Mafia, commandos 3, Tombrider AOD + Benchmark 3d mark01se. En kamerat av meg kom med forslag om at det var den gamle harddisken som ødela. Har hørt rundt på mange forum, men ingen synest å vite hva jeg skal gjøre for å fikse problemet Har ikke klokket noe, alt av temperaturer er normale HJELP Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Sånne problemer skyldes oftest drivere. serlig skjermdrivere. Du finner de nyeste driverne på skjermkortprodusentens hjemmeside... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Hvis det har fungert tidligere, fjern all hardware du har satt inn etter det tidspunktet. Hvis det begynner å funke igjen så har du mest sannsynlig funnet ut hva det er. Det er nok ingen annen måte å vite sikkert på. Du må teste litt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå