dagnerli Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal kjøpe nytt digitalkamera, og jeg er ikke sånn veldig oppdatert. Har lest en del tester på akamera.no og andre steder. Der blir 2 kameraer i prisklassen 400 - 6000 kr anbefalt. Er dette virkelig gode kjøp eller bør jeg sjekke ut noen andre kameraer. Kameraet skal brukes til hobby/jobb. Lenke til kommentar
DigiCamFan Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg planlegger selv å kjøpe et kamera i den prisklassen, men vil gjerne se tester av de nye 6mp kameraene Kodak DX7630 og Fujifilm F610 før jeg bestemmer meg. Endret 9. mars 2004 av DigiCamFan Lenke til kommentar
Ministern Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror det kan være lurt å vente ut måneden med nyinnkjøp. Det er flere spennende modeller på vei. spesielt spennende synes jeg dette kameraet er .... Casio EXILIM PRO EX-P600 det koster 5700 på komplett akkurat nå. Uansett. For å kanskje fjerne noen valg fra listen din. Disse kameraene ville jeg ikke valgt i denne prisklassen akkurat nå... Canon S50 (for gammelt, tregt) Canon G5 (for gammelt, tregt) Fujifilm S7000 (for mye bildestøy) Lenke til kommentar
tovito Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Spar et par tusen til, kjøp speilrefleks! Lenke til kommentar
dagnerli Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Er ikke kameraer med speilrefleks generelt litt større enn andre kameraer. Vil ha et kamera som er noenlunde pocket size.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå