FenrisC0de Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jo, idag kjøpte jeg ny CPU vifte, siden den andre stoppet.. Den nye er en frostbite C (laget blant annet av norske microplex). vel etter jeg satt tilbake hovedkortet med viften på, plugget inn alt og kjørte opp, så tar det døds lang tid å boote up i Windows.. hva kan være galt? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Den andre vifta slutta vell ikke å funke mens datan var på? kan hende cpu er litt gåen? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror CPU'en kan være gåen ja, men kan kanskje klokkehastigheten ha stilt seg ned? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 det var bare bootup som gikk treigt, ellers går det fint.. får vel prøve en restart snart å se hvordan alt funker.. For å svare på spørsmålet, ja pcen var på når CPU viften stoppet, men Aerogate II kontrollpanelet mitt svarte med å skru på alarmen sin så jeg fikk skrudd av pcen før tempen gikk over 65c.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå