ChainDoG Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 var på spiderman og elkjøp her i ålesund,(i går), og fikk beskjed om at spillet var utsatt til neste uke! hvorfor selges det da andre steder i norges land? Lenke til kommentar
slettern Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 yeessss! idag kom det. Har kommet til det første demo oppdraget (Fort), på medium vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 juhu er også den stolte eier av far cry i dette øyeblikk!(og ny dvd-rom, siden jeg ikke hadde dette fra før, men pytt pytt.. kjøpte det billigste jalla mikk makket jeg fant.. nesten som å sette på vaskamaskina, men den funker da til å legge inn far cry, hihi) glede seg Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er jo deilig å slippe å skifte en haug med CD'er! På høy tid at spill kommer på DVD!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 enig... Er det noen som vet om man kan stille inn hvor spillet lagrer scr shots?? jeg vil heller ha dem i en egen mappe men hvis jeg gjør det så begynner jo den på null igjen med navnene så da blir det en helv**** renamings jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå