Gå til innhold

Far Cry GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lasta ned demoen her om dagen.. (496 mb) Jeg har rimelig bra pc, 2400 mhz, 128 Mb Ati radeon 9700 Pro, 512 RDR ram osv... Når jeg hadde installert spillet og greier så var grafikkene helt facka, alt var helt mongo.. Prøvde samme demo på bror mi si pc, ganske lik, bortsett fra at den har 9800 pro skjermkort.. Men der var grafikkene ganske rare der oxo.. hva er dette? vi har godt over grensa til hva som er anbefalt til dette spillet.. HJELP PLZ:::

oppdater drivarane til skjermkortet. då går det sikkert bra (og slå av AA)

hvor kan jeg oppdatere driverne? hva er aa?

Lenke til kommentar

Samme her.

Mottok spillet for 2 dager siden, har spillt ca 10-15 timer, spillet er ferdigspillt ;)

du kan vel ikkje meine at det er FERDIGSPELT. du meiner vel at du har spelt igjennom det ein gang. replay mogleheitene er jo store (bare tenk på demoane)

Lenke til kommentar

Samme her.

Mottok spillet for 2 dager siden, har spillt ca 10-15 timer, spillet er ferdigspillt ;)

du kan vel ikkje meine at det er FERDIGSPELT. du meiner vel at du har spelt igjennom det ein gang. replay mogleheitene er jo store (bare tenk på demoane)

Joa, det blir nok morro å spille igjennom det igjen.

Men nå hiver jeg meg på Unreal Tournament 2004 en stund.

Lenke til kommentar

Samme her.

Joa, det blir nok morro å spille igjennom det igjen.

Men nå hiver jeg meg på Unreal Tournament 2004 en stund.

Skal teste ut det i kveld jeg også! :yes:

Lenke til kommentar
gjør ett søk på far cry på elkjøp siden da.....

"PCCD FARCRY 349,-"

+ les "Media type CD-ROM"

gi oss tilbakemeldin når du får det da....

Enten vet ikke Elkjøp hva de driver på med, eller så håper de at noen med bare cdrom ikke vet bedre, for så å kjøpe spillet...

Lenke til kommentar

begynner prisene å strømme på?

dette er hva jeg har av informasjon_

på COOP OBS på mariero --> Stavanger er det kommet (vet ikke om det er til salgs enda, men det er sikkert mulig å snappe det opp)

det koster 439kr, og det er DVD versjonen

det ble for drøy pris for meg....

med tanke på at det kanskje er DVD versjonen de skal selge på elkjøp til 350kr

Lenke til kommentar

Nå har jeg oppdatert driverene, har ikke slått av noe AA men. Nå funker spillet. Men jeg må kjøre på 800 * 600 med kun medium grafikker, ellers lagger det bare.. hvorfor det? har jeg ikke bra nok pc, eller er det det at det jeg bare har demoen?

Lenke til kommentar

ta av AA/AF da, som du kanskje har blitt rådet til.

+ har med maskinvaren din (helst legg den i profilen så slipper du å nevend et hver gang)... ikke alle som gidder å leite etter et tidligere inlegg en eller annen plassen med den i.....

et hint_

still shdows på low, water på medium + alt det andre på high

om det går glatt så prøver du med litt mer, eks. var det ikke noe particle greier.....? still dette på very high

eventuellt ha det slik og still opp aa/af litt

Lenke til kommentar
ta av AA/AF da, som du kanskje har blitt rådet til.

+ har med maskinvaren din (helst legg den i profilen så slipper du å nevend et hver gang)... ikke alle som gidder å leite etter et tidligere inlegg en eller annen plassen med den i.....

et hint_

still shdows på low, water på medium + alt det andre på high

om det går glatt så prøver du med litt mer, eks. var det ikke noe particle greier.....? still dette på very high

eventuellt ha det slik og still opp aa/af litt

Greit, men hva er AA?? Hvor kan jeg eventuelt slå det av?

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt kommer Far Cry KUN på DVD.

je håper jaggu meg at elkjøp har spillet på dvd. men jeg tror egentlig det er dvd versjonen de selger, for elkjøp er noen ganger ganske sløve, som f eks. det ut2003 kjøpet til en fyr her på forumet.

Lenke til kommentar
håper jaggu meg at elkjøp har spillet på dvd. men jeg tror egentlig det er dvd versjonen de selger

du mener du håper og tror? eller mener du at du håper DVD, men tror CD?

ga dem CD istaden for DVD med UT24?

Hvor kan jeg eventuelt slå det av? _

Når det gjelder AA/AF, så står det nok ikke på by default.

(og det virker ikke til at du har stillt på det)

skur det av ved å høyreklikke på skrivebord --> egenskaper --> instillinger --> avansert --> 3d --> LES (det er både openGL og direct 3d instillinger her, direct 3d er mest vanlig, ta av evntuell AA/AF på begge du, noe som kanskje er default og som du da kan gjøre ved å avmarkere egendefinerte instillinger)

om min sucky forklaring ikke var bra nok, søk litt i forumene (hw.no/gamer.no)

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt kommer Far Cry KUN på DVD.

je håper jaggu meg at elkjøp har spillet på dvd. men jeg tror egentlig det er dvd versjonen de selger, for elkjøp er noen ganger ganske sløve, som f eks. det ut2003 kjøpet til en fyr her på forumet.

som eg sa tidlegare i denne tråden så kjem far cry KUN UT PÅ DVD I EUROPA!! dermed så selger vel elkjøp og alle andre for den saks skyld FAR CRY PÅ DVD!

og cd versjonen er for usa.

Lenke til kommentar
håper jaggu meg at elkjøp har spillet på dvd. men jeg tror egentlig det er dvd versjonen de selger

du mener du håper og tror? eller mener du at du håper DVD, men tror CD?

ga dem CD istaden for DVD med UT24?

Hvor kan jeg eventuelt slå det av? _

Når det gjelder AA/AF, så står det nok ikke på by default.

(og det virker ikke til at du har stillt på det)

skur det av ved å høyreklikke på skrivebord --> egenskaper --> instillinger --> avansert --> 3d --> LES (det er både openGL og direct 3d instillinger her, direct 3d er mest vanlig, ta av evntuell AA/AF på begge du, noe som kanskje er default og som du da kan gjøre ved å avmarkere egendefinerte instillinger)

om min sucky forklaring ikke var bra nok, søk litt i forumene (hw.no/gamer.no)

Sto en hake på antistrof filtrering.. ER det AF??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...