Gå til innhold

Far Cry GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

er enig med anmelder, dog føler jeg det blir litt kort (hvis jeg har rett angående hvor langt jeg nå er kommet)

Lenke til kommentar
er enig med anmelder, dog føler jeg det blir litt kort (hvis jeg har rett angående hvor langt jeg nå er kommet)

det er 20 baner på spelet. og utviklarane har sagt at det vil ta 15-20 timer og spele igjenom det. og så er jo replay moglegheitane store (eg har ikkje prøvd full verjonen, men eg har hatt mykje moro med demoane)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det er 20 baner på spelet. og utviklarane har sagt at det vil ta 15-20 timer og spele igjenom det. og så er jo replay moglegheitane store (eg har ikkje prøvd full verjonen, men eg har hatt mykje moro med demoane)

da tar jeg heldigvis feil :)

følte liksom at plottet har begynt å nærme seg en slutt, alle knutene er i ferd med å løse seg opp :)

Lenke til kommentar
gjør ett søk på far cry på elkjøp siden da.....

"PCCD FARCRY 349,-"

+ les "Media type CD-ROM"

gi oss tilbakemeldin når du får det da....

Ja, men har du prøvd å klikke på bildet av spillet? Der står det DVD-ROM. Vel, er ikke godt å si hvilken versjon de selger. Ringer dem på mandag tror jeg...

Lenke til kommentar

Ja, men har du prøvd å klikke på bildet av spillet? Der står det DVD-ROM. Vel, er ikke godt å si hvilken versjon de selger. Ringer dem på mandag tror jeg...

i europa blir det kun selgt dvd versjonen av far cry. skal du ha cd versjonen må du bestille frå usa.

Lenke til kommentar
Dette spelet har eg allerede bestilt på gamesmix for 399 kr! :thumbup:

:no: Har funnet ut at cdon nettbutikken er mykje biligare enn gamesmix, bestilte Far Cry på cdon for 369 kr + frakt. Så eg kommer til og sende tilbake det eine Far Cry spelet til gamesmix! :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Far Cry skal da bare slippes ut på DVD! Etter min erfaring så er det El-kjøp som ikke har peiling og skriver CD-rom og ikke gidder å sjekke.

-Håper jeg ikke tar feil ang. DVD :blush:

vel, i usa slippes det på cdrom.

Lenke til kommentar
Og der var fullversjonen av Far Cry ferdigspilt... Enormt Spill og god multiplayer1

Good for you :thumbup::roll:

****** eller, jeg har ikke DVD spiller og det erger meg. Og jeg gidder heller ikke kjøpe en nå. Har bedre ting å bruke pengene på, som Far Cry... ser dere ironien?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er motsatt, europa får kun dvd mens usa får begge deler.

paranoide, jeg har heller ikke dvd spiller.

derfor forhåndsbestilte jeg, lastet spillet ned, så kan heller dvd platen få ligge pent og pyntelig i coveret :)

Lenke til kommentar
er motsatt, europa får kun dvd mens usa får begge deler.

paranoide, jeg har heller ikke dvd spiller.

derfor forhåndsbestilte jeg, lastet spillet ned, så kan heller dvd platen få ligge pent og pyntelig i coveret :)

nesten rett. i europa kjem det KUN dvd verjon, medan i usa kjem det KUN cd versjon.

Lenke til kommentar
sikker ? trodde de skulle få begge deler, menmen :)

jepp. det er bare å gå inn på det offisielle forumet, der klager dei stakkar amerikanarane på at dei må slite med ein haug med cdar, medan vi kan kose oss med ein fin dvd.

Lenke til kommentar

Lasta ned demoen her om dagen.. (496 mb) Jeg har rimelig bra pc, 2400 mhz, 128 Mb Ati radeon 9700 Pro, 512 RDR ram osv... Når jeg hadde installert spillet og greier så var grafikkene helt facka, alt var helt mongo.. Prøvde samme demo på bror mi si pc, ganske lik, bortsett fra at den har 9800 pro skjermkort.. Men der var grafikkene ganske rare der oxo.. hva er dette? vi har godt over grensa til hva som er anbefalt til dette spillet.. HJELP PLZ:::

Lenke til kommentar
Lasta ned demoen her om dagen.. (496 mb) Jeg har rimelig bra pc, 2400 mhz, 128 Mb Ati radeon 9700 Pro, 512 RDR ram osv... Når jeg hadde installert spillet og greier så var grafikkene helt facka, alt var helt mongo.. Prøvde samme demo på bror mi si pc, ganske lik, bortsett fra at den har 9800 pro skjermkort.. Men der var grafikkene ganske rare der oxo.. hva er dette? vi har godt over grensa til hva som er anbefalt til dette spillet.. HJELP PLZ:::

oppdater drivarane til skjermkortet. då går det sikkert bra (og slå av AA)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...