Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ja, men det var jo utrolig slemt å sette våre forhåpninger stilt og så bare si "nei." Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Da er forhåndsbestillingen sendt! Gleder meg til multiplayer spesielt!! Lenke til kommentar
slettern Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hvor er det dere forhåndsbestiller spillet? hvor er det billigst? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 har bestilt fra gamesmix.com. 399 + frakt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 www.elkjop.no - 349,- (+19 i frakt hvis du betaler med VISA). Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) www.elkjop.no - 349,- (+19 i frakt hvis du betaler med VISA). er det samme prisen som det vil koste i butikkene? (eller er det billigere på nett?) edit_ Media type CD-ROM da var det utelukket.... Endret 16. mars 2004 av genesis Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Si det. Sikkert samme pris som i butikkene. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 noen som lasta ned hele den andre demoen istedet for "patchen" ? lurer litt på om det ikke var fiksa endel feil der liksom. saken er den at jeg har en p4 1.7, 512mb ram og et gf4400 ti 128mb ram, og jeg kjører den første demoen helt fint.. eller "ok" da.. hehe. MEN det er en masse fæle buggs her og der (grafikken) klipping, og kulehull i fienden blir til noe rødt blinkende fa..skap. vil ikke betale fullpris for et spill om det fortsatt er tilfelle med retail utgaven.. så.. er det noen som vet? eller har samme skjermkort og erfaringer med demoen.. demo 1 vs demo 2. takk på forhånd Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 og bare GLEM å skrive at jeg skal kjøpe nytt skjermkort! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) no har det komt ut ein ny film frå far cry . den skal vistnok vere veldig bra (eg har ikkje sett den enda, helder på å laste den ned) ChainDoG: full instal av research demoen har ein nyare motor, dermed er også ytelsen betre. *edit: filmen kan lastas ned frå dei offisielle far cry sidane http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash Endret 17. mars 2004 av ttt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 dette visste jeg ikke, man kan velge forskjellig filter når man spiller far cry, alt etter hvordan man vil spillet skal se ut cartoonish osv.. mener det ser best ut med filteret "cold" http://web.qx.net/abrock/FarCry0008.jpg er vesentlig forskjell på cold filteret og det originalet som er i research demoen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 dette visste jeg ikke, man kan velge forskjellig filter når man spiller far cry, alt etter hvordan man vil spillet skal se ut cartoonish osv.. mener det ser best ut med filteret "cold" http://web.qx.net/abrock/FarCry0008.jpg er vesentlig forskjell på cold filteret og det originalet som er i research demoen stemmer det. men det går ikkje an å velge dette i menyen. du må enten bruke komandoer for å skifte eller laste ned crymod, der er denne (og mange andre) moglegheiten tilgjengeleg. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Det er rendermode quoter meg selv jeg_ (fra en annen post, edit på bilder) genesis Skrevet: 01/03/2004 : 14:04 har lagt ut noen bilder som viser forskjellen, i to av de fire forskjellige rendermodene rendermode 0 er default, og altså hva dere, som ikke har endret dette via console e.l., har spillt på bilder her_ http://www.home.no/genesisaix/farcry altså, \r_rendermode 2 i console for rendermode 2 disse bildene er store..... Endret 17. mars 2004 av genesis Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 bmp er vel ikke akkurat i-net vennlig heller ;P Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe, jeg vant 400kr på bokstavflax i dag. Noget beleilig vil jeg si Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Har fått far cry jeg! Det er seriøst enormt bra! Fikk det fra play.com nettopp! Endret 20. mars 2004 av CurSi0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Har fått far cry jeg! Det er seriøst enormt bra! Fikk det fra play.com nettopp! www.play.com availability: Due for release on 26/03/200 jeg har forhåndsbestilt uansett, har ikke akkurat dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å vente og derfor valgte å laste ned. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 play.com liker å være tidlig ute. Jeg bestillte Athena Sword derfra, det sto at det skulle komme ut sånn 28/-, men de sendte det på onsdag. Så det er mulig at han ikke prater tull ps; jeg gleder meg skikkelig til far cry, men gruer meg til å finne ut om multiplayeren holder mål -_- Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 HÅPER MP blir bra, det er derfor jeg kjøper dette spillet!! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 www.elkjop.no - 349,- (+19 i frakt hvis du betaler med VISA). er det samme prisen som det vil koste i butikkene? (eller er det billigere på nett?) edit_ Media type CD-ROM da var det utelukket.... www.elkjop.no - 349,- (+19 i frakt hvis du betaler med VISA). er det samme prisen som det vil koste i butikkene? (eller er det billigere på nett?) DVD-versjonen er avbildet. Har akkurat kansellert fra gamesmix og bestilt fra elkjøp isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå