Gå til innhold

Far Cry GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.elkjop.no - 349,- (+19 i frakt hvis du betaler med VISA).

er det samme prisen som det vil koste i butikkene?

(eller er det billigere på nett?)

edit_

Media type CD-ROM

da var det utelukket....

Endret av genesis
Lenke til kommentar

noen som lasta ned hele den andre demoen istedet for "patchen" ? lurer litt på om det ikke var fiksa endel feil der liksom.

saken er den at jeg har en p4 1.7, 512mb ram og et gf4400 ti 128mb ram, og jeg kjører den første demoen helt fint.. eller "ok" da.. hehe. MEN det er en masse fæle buggs her og der (grafikken) klipping, og kulehull i fienden blir til noe rødt blinkende fa..skap. :ermm: vil ikke betale fullpris for et spill om det fortsatt er tilfelle med retail utgaven.. så.. er det noen som vet? eller har samme skjermkort og erfaringer med demoen.. demo 1 vs demo 2.

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

dette visste jeg ikke, man kan velge forskjellig filter når man spiller far cry, alt etter hvordan man vil spillet skal se ut :)

cartoonish osv..

mener det ser best ut med filteret "cold"

http://web.qx.net/abrock/FarCry0008.jpg

er vesentlig forskjell på cold filteret og det originalet som er i research demoen

Lenke til kommentar
dette visste jeg ikke, man kan velge forskjellig filter når man spiller far cry, alt etter hvordan man vil spillet skal se ut :)

cartoonish osv..

mener det ser best ut med filteret "cold"

http://web.qx.net/abrock/FarCry0008.jpg

er vesentlig forskjell på cold filteret og det originalet som er i research demoen

stemmer det. men det går ikkje an å velge dette i menyen. du må enten bruke komandoer for å skifte eller laste ned crymod, der er denne (og mange andre) moglegheiten tilgjengeleg.

Lenke til kommentar

Det er rendermode

quoter meg selv jeg_ (fra en annen post, edit på bilder)

genesis Skrevet: 01/03/2004 : 14:04  

har lagt ut noen bilder som viser forskjellen, i to av de fire forskjellige rendermodene

rendermode 0 er default, og altså hva dere, som ikke har endret dette via console e.l., har spillt på

bilder her_

http://www.home.no/genesisaix/farcry

altså, \r_rendermode 2 i console for rendermode 2

disse bildene er store.....

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Har fått far cry jeg! :thumbs: Det er seriøst enormt bra! :) Fikk det fra play.com nettopp! :cool:

www.play.com

availability: Due for release on 26/03/200 :roll:

jeg har forhåndsbestilt uansett, har ikke akkurat dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å vente og derfor valgte å laste ned.

Lenke til kommentar

play.com liker å være tidlig ute. Jeg bestillte Athena Sword derfra, det sto at det skulle komme ut sånn 28/-, men de sendte det på onsdag. Så det er mulig at han ikke prater tull :D

ps; jeg gleder meg skikkelig til far cry, men gruer meg til å finne ut om multiplayeren holder mål -_-

Lenke til kommentar

edit_

Media type CD-ROM

da var det utelukket....

DVD-versjonen er avbildet. Har akkurat kansellert fra gamesmix og bestilt fra elkjøp isteden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...