Gå til innhold

Far Cry GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det en ny dag.....

med demo.... imens vi venter på Farcry som har gått Gold

edit_

inlegget var tydelig påvirket av den nye dagen, som bringer en tidlig morgen, nok en morning jeg sitter oppe med lekser og sjash imens jeg burde ha sovet

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Da var det en ny dag.....

med demo.... imens vi venter på Farcry som har gått Gold

edit_

inlegget var tydelig påvirket av den nye dagen, som bringer en tidlig morgen, nok en morning jeg sitter oppe med lekser og sjash imens jeg burde ha sovet

Ja, senere i dag kommer Boat demoen. Gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar
nettsidene til FarCry står det at demoen "Boat" er en Windows XP demo. Betyr det at den er ubrukelig for oss som bruker win2000?

Hmm... la oss da ikke håpe det :dontgetit:

Selv har jeg XP, så jeg bekymrer meg ikke, men selfølgelige synes jeg at det ville vært teit om det var sånn. Men det kan hende at noen dedikerte fans klarer å cracke demoen slik at den vil kjøre på Windows 2000. :ermm:

Nå er det da heller ikke lenge til demoen kommer :w00t: Og fullversjonen er og rett rundt hjørnet :love:

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Nå er det da heller ikke lenge til demoen kommer  :w00t: Og fullversjonen er og rett rundt hjørnet  :love:

Sant nok..

Fullversonen ble forhåndsbestillt på CDON.no for en måned siden. Ser fram til det kommer i postkassa ja.

Skal nå laste ned Boat-demoen uansett, så finner man vel snart ut om den fungerer på win2000 eller ikke.

Lenke til kommentar
Grafikken er vel det enste som imponerer meg..

Vil heller bruke pengene på Unreal Tournament 2004 eller BF Vietnam.

no er no både ut 2004 og bf vietnam spel som har størst fokus på multiplayer. vist du er ute etter ein god singelplayer del, så er nok far cry det beste alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...