rivaldo Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 er ikke dette bare nok et hjernedødt fps? hva er nytt i dette spillet? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 nope, men jeg gleder meg masse fordet Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Lite nytt eller ikke, dette spillet er bare genialt Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Da var det en ny dag..... med demo.... imens vi venter på Farcry som har gått Gold edit_ inlegget var tydelig påvirket av den nye dagen, som bringer en tidlig morgen, nok en morning jeg sitter oppe med lekser og sjash imens jeg burde ha sovet Endret 14. mars 2004 av genesis Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Da var det en ny dag..... med demo.... imens vi venter på Farcry som har gått Gold edit_ inlegget var tydelig påvirket av den nye dagen, som bringer en tidlig morgen, nok en morning jeg sitter oppe med lekser og sjash imens jeg burde ha sovet Ja, senere i dag kommer Boat demoen. Gleder meg Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 På nettsidene til FarCry står det at demoen "Boat" er en Windows XP demo. Betyr det at den er ubrukelig for oss som bruker win2000? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) På nettsidene til FarCry står det at demoen "Boat" er en Windows XP demo. Betyr det at den er ubrukelig for oss som bruker win2000? Hmm... la oss da ikke håpe det Selv har jeg XP, så jeg bekymrer meg ikke, men selfølgelige synes jeg at det ville vært teit om det var sånn. Men det kan hende at noen dedikerte fans klarer å cracke demoen slik at den vil kjøre på Windows 2000. Nå er det da heller ikke lenge til demoen kommer Og fullversjonen er og rett rundt hjørnet Endret 15. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
Rubber Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå er det da heller ikke lenge til demoen kommer Og fullversjonen er og rett rundt hjørnet Sant nok.. Fullversonen ble forhåndsbestillt på CDON.no for en måned siden. Ser fram til det kommer i postkassa ja. Skal nå laste ned Boat-demoen uansett, så finner man vel snart ut om den fungerer på win2000 eller ikke. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 tenkte at eg kunne informere om at demoen kjem kl 19.00 norsk tid. men dere får ikkje lov til å laste den ned før kl 21.04, sånn at eg kan få lasta den ned med brukbar hastighet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 men dere får ikkje lov til å laste den ned før kl 21.04, sånn at eg kan få lasta den ned med brukbar hastighet Hehe... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det ser ikkje ut til at det blir ein ny demo http://www.dailyrush.dk/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jaja, vi er jo blitt vant til avlysninger og utsettelser etterhvert. Så lenge spillet slippes på releasedatoen er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 meget skuffende........ begynner å vurdere innkjøpet av spillet nå, ! dårlig å komme med informasjon som dette i siste sekund. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Grafikken er vel det enste som imponerer meg.. Vil heller bruke pengene på Unreal Tournament 2004 eller BF Vietnam. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Grafikken er vel det enste som imponerer meg.. Vil heller bruke pengene på Unreal Tournament 2004 eller BF Vietnam. no er no både ut 2004 og bf vietnam spel som har størst fokus på multiplayer. vist du er ute etter ein god singelplayer del, så er nok far cry det beste alternativet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det ser ikkje ut til at det blir ein ny demo http://www.dailyrush.dk/ Da var den dagen ødelagt Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) det ser ikkje ut til at det blir ein ny demo http://www.dailyrush.dk/ muh. dårlig gjort! Endret 15. mars 2004 av rasgar Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 muh. dårlig gjort! dei har no allereie gitt oss to utroleg bra demoar som har lenger levetid en dei fleste ferdige spel. (litt overdreve) men det er klart at vi alle håper på meir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå