Gå til innhold

Far Cry GOLD

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

ja, du må nok bare droppe å øve.... eller....

noen som vet om demoene er feridge?

altså denne nye demoen som skal komme og MP demoen

om de ikke er ferdige kan de ihvertfall sette litt fokus på å få MP demoen online snart eller hva? kommer den kanskje ikke før utgivelsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, mars er en dårlig måned for lommeboken siden masse gode spill kommer denne måneden, f.eks:

Battlefield Vietnam

Sôldner: Secret wars

Far cry

Glemt noen?

Også SELVFØLGELIG måtte jeg miste tilgode lappen min på 600 kroner hos Platon :cry:

Endret av Kringla'
Lenke til kommentar

ja, her må man bare spille som en gal, få det "viktigste" unnagjort

:laugh:

neida, selv har jeg ikke tenkt på annet enn far cry, og videre hl2, men jeg kjøper ikke hl2 før jeg har hatt det MYE gøy med far cry.....

og når jeg har hatt det MYE gøy med hl2, kan jeg kanskje falle på tribes3 osv.

(kommer nok mange bra spill, selv til min "kresne" smak)

Lenke til kommentar
...noen som vet om demoene er feridge?

om de ikke er ferdige kan de ihvertfall sette litt fokus på å få MP demoen online snart eller hva? kommer den kanskje ikke før utgivelsen?

demoane er vel bare oppdrag tatt diretkte frå spelet. så eg trur ikkje det er så mykje arbeid å gjer med den før dei kan gi den ut.

når det gjelder mp-demoen så trur eg at dei kjem til å gi ut ein patcha versjon av mp-betaen. mp-delen skal demonstrerast på eit lan i england til helga. der skal også utviklarane vere tilstede, så vi får sikkert sjå mp demoen snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
...noen som vet om demoene er feridge?

demoane er vel bare oppdrag tatt diretkte frå spelet. så eg trur ikkje det er så mykje arbeid å gjer med den før dei kan gi den ut.

når det gjelder mp-demoen så trur eg at dei kjem til å gi ut ein patcha versjon av mp-betaen. mp-delen skal demonstrerast på eit lan i england til helga. der skal også utviklarane vere tilstede, så vi får sikkert sjå mp demoen snart.

det ligger faktisk ganske mye arbeid bak det å gi ut en demo.

det er ikke bare å "kutte" bort resterende deler for så å gi ut en liten del som skal fungere som demo.

Lenke til kommentar
mens vi venter på releasen "2" så vil eg anbefale den nye versjonen av crymod. eg har skreve litt om den her der finn dere og ein link. den største nyhenda på den er mapeditoren. der dere kan legge til nesten alt dere vil (biler, dyr, planter, folk, våpen+++)

funker dette på research banen?

Lenke til kommentar
mens vi venter på releasen "2" så vil eg anbefale den nye versjonen av crymod. eg har skreve litt om den her der finn dere og ein link. den største nyhenda på den er mapeditoren. der dere kan legge til nesten alt dere vil (biler, dyr, planter, folk, våpen+++)

funker dette på research banen?

den virker på begge demoane. den er rett og slett fantastisk. eg vil anbefale alle å laste den ned.

Lenke til kommentar

det står ganske godt forklart i readme fila.

men kort forklart gjer du det sånn:

1: still deg opp der du vil plassere ein gjenstand.

2: trykk 5 på numpad (dette markerer av plassen der opbjektet skal bli plassert)

3: trykk esc, og gå inn på mapeditor.

4: trykk på det du vil legge inn.

5: gå tilbake til spelet. og vola. det du har valgt er plassert på det punktet du merka av på nr1

*edit:

Controls for Mapping Mode (Numpad Keys):

F1 - Activate/Deactive Mapping Mode

4 & 6 - move left / right

2 & 8 - move forward / backward

3 & 9 - down / up

1 & 7 - turn left / turn right

+ & - - turn up / turn down

0 - Fly mode

ENTF - delete object

(Key 5 (numpad) does save your actual position)

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...