genesis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ja, du må nok bare droppe å øve.... eller.... noen som vet om demoene er feridge? altså denne nye demoen som skal komme og MP demoen om de ikke er ferdige kan de ihvertfall sette litt fokus på å få MP demoen online snart eller hva? kommer den kanskje ikke før utgivelsen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 smart, demo dagen før 3mx prøven min.. Hørte jeg "stryk"? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Huff, mars er en dårlig måned for lommeboken siden masse gode spill kommer denne måneden, f.eks: Battlefield Vietnam Sôldner: Secret wars Far cry Glemt noen? Også SELVFØLGELIG måtte jeg miste tilgode lappen min på 600 kroner hos Platon Endret 10. mars 2004 av Kringla' Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 UT2k4 kommer også. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og Splinter Cell - Pandora Tomorrow Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Disse spillene har jeg bestilt som kommer ut denne måneden (sukk sukk): Pandora Tomorrow BF: Vietnam Far Cry Ut 2k4 Jeg håper på at i hvert fall Søldner blir utsatt en god måned Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ja, her må man bare spille som en gal, få det "viktigste" unnagjort neida, selv har jeg ikke tenkt på annet enn far cry, og videre hl2, men jeg kjøper ikke hl2 før jeg har hatt det MYE gøy med far cry..... og når jeg har hatt det MYE gøy med hl2, kan jeg kanskje falle på tribes3 osv. (kommer nok mange bra spill, selv til min "kresne" smak) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) det eneste spillene jeg gleder meg til er. Joint Opereations og Rome Total War Endret 10. mars 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ...noen som vet om demoene er feridge?altså denne nye demoen som skal komme og MP demoen om de ikke er ferdige kan de ihvertfall sette litt fokus på å få MP demoen online snart eller hva? kommer den kanskje ikke før utgivelsen? demoane er vel bare oppdrag tatt diretkte frå spelet. så eg trur ikkje det er så mykje arbeid å gjer med den før dei kan gi den ut. når det gjelder mp-demoen så trur eg at dei kjem til å gi ut ein patcha versjon av mp-betaen. mp-delen skal demonstrerast på eit lan i england til helga. der skal også utviklarane vere tilstede, så vi får sikkert sjå mp demoen snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ...noen som vet om demoene er feridge?altså denne nye demoen som skal komme og MP demoen om de ikke er ferdige kan de ihvertfall sette litt fokus på å få MP demoen online snart eller hva? kommer den kanskje ikke før utgivelsen? demoane er vel bare oppdrag tatt diretkte frå spelet. så eg trur ikkje det er så mykje arbeid å gjer med den før dei kan gi den ut. når det gjelder mp-demoen så trur eg at dei kjem til å gi ut ein patcha versjon av mp-betaen. mp-delen skal demonstrerast på eit lan i england til helga. der skal også utviklarane vere tilstede, så vi får sikkert sjå mp demoen snart. det ligger faktisk ganske mye arbeid bak det å gi ut en demo. det er ikke bare å "kutte" bort resterende deler for så å gi ut en liten del som skal fungere som demo. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 smart, demo dagen før 3mx prøven min.. LOL, kjenner til det problemet ja... Skolen skal da alltid være i veien. Fysj! Lenke til kommentar
slettern Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 mens vi venter på releasen "2" så vil eg anbefale den nye versjonen av crymod. eg har skreve litt om den her der finn dere og ein link. den største nyhenda på den er mapeditoren. der dere kan legge til nesten alt dere vil (biler, dyr, planter, folk, våpen+++) funker dette på research banen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Deilig å høre at Far Cry nærmer seg! Blir kos å ha noe skikkelig å henge fingrene i Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Fysj, som jeg gleder meg. Spilte nettopp ferdig demo #2, og jeg godtet meg virkelig inne i hulen. Noe jeg ikke har fått med meg? Er det en ny demo til FarCry ute??? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Åja, stemmer det, GS som har den ja.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 mens vi venter på releasen "2" så vil eg anbefale den nye versjonen av crymod. eg har skreve litt om den her der finn dere og ein link. den største nyhenda på den er mapeditoren. der dere kan legge til nesten alt dere vil (biler, dyr, planter, folk, våpen+++) funker dette på research banen? den virker på begge demoane. den er rett og slett fantastisk. eg vil anbefale alle å laste den ned. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Åssen i granskauen funker denne map editoren i crymod? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 (endret) det står ganske godt forklart i readme fila. men kort forklart gjer du det sånn: 1: still deg opp der du vil plassere ein gjenstand. 2: trykk 5 på numpad (dette markerer av plassen der opbjektet skal bli plassert) 3: trykk esc, og gå inn på mapeditor. 4: trykk på det du vil legge inn. 5: gå tilbake til spelet. og vola. det du har valgt er plassert på det punktet du merka av på nr1 *edit: Controls for Mapping Mode (Numpad Keys): F1 - Activate/Deactive Mapping Mode 4 & 6 - move left / right 2 & 8 - move forward / backward 3 & 9 - down / up 1 & 7 - turn left / turn right + & - - turn up / turn down 0 - Fly mode ENTF - delete object (Key 5 (numpad) does save your actual position) Endret 12. mars 2004 av ttt Lenke til kommentar
slettern Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 takker for det ttt, men er det mulig å slette fiender fra kartet å med editoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå