Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 According to a community manager at the official game forums, "Ubisoft and Crytek are proud to announce that Far Cry has gone gold! The game is scheduled to release worldwide on 25th March (26th in the UK)". Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 :scream: Og jeg som ikke har penger nok for tiden! Eeek! Får se om en kamerat kjøper det da, og sjekke om det er verdt å utsette et bærbarPC-kjøp Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 SYSTEM REQUIRMENTS: Minimum: Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only) Processor: AMD Athlon 1 GHz or Pentium III 1 GHz RAM: 256 MB Video Card: 64 MB DirectX 9.0b-compatible graphics card (see supported list) Sound Card: DirectX 9.0b-compatible PCI card DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc) CD-ROM: 4x DVD or 16x CD-ROM Hard Drive Space: 4 GB Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) Recommended: Supported OS: Windows 98SE/2000/XP (only) Processor: AMD Athlon 2400-3000+ or Pentium 4 2-3 GHz RAM: 512-1024 MB Video Card: 128 MB GeForce 4 128 MB to GeForce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT Sound Card: Sound Blaster Audigy series DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc) CD-ROM: 8x-16x DVD or 32x CD-ROM Hard Drive Space: 4 GB Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) NVIDIA nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hjelp , jeg er under anbefalt grensen. Prosessoren(amd xp2200+) er flaskehalsen, men lurer på å kjøpe en ny nokså snart (muligens i USA til sommer) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Når kommer det i Norge? søke er nøkkelen http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9767 *edit: skrivefeil Endret 9. mars 2004 av ttt Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hjelp , jeg er under anbefalt grensen. Prosessoren(amd xp2200+) er flaskehalsen, men lurer på å kjøpe en ny nokså snart (muligens i USA til sommer) Tror jeg det er mange som er inkludert meg selv..tror jeg skal slite litt her.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 YaY enda et spill jeg ikke trenger å bruke penger på, alle pengene mine går til airsoft om dagen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 og mens vi venter på releasen så kan vi glede oss over at det kjem ein ny demo (boat) den 15 mars Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 og mens vi venter på releasen så kan vi glede oss over at det kjem ein ny demo (boat) den 15 mars Hvor leste du det? Link? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 og mens vi venter på releasen så kan vi glede oss over at det kjem ein ny demo (boat) den 15 mars Hvor leste du det? Link? eg har mine kjelder http://www.bluesnews.com/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Når kommer det i Norge? søke er nøkkelen http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9767 *edit: skrivefeil www.tothegame.com er nøkkelen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Når kommer det i Norge? søke er nøkkelen http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9767 *edit: skrivefeil www.tothegame.com er nøkkelen. syns det er betre at du bruker søkemotoren som er her på gamer det er ein grunn til at den er her. der finner du alltid opppdatert info Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 mens vi venter på releasen "2" så vil eg anbefale den nye versjonen av crymod. eg har skreve litt om den her der finn dere og ein link. den største nyhenda på den er mapeditoren. der dere kan legge til nesten alt dere vil (biler, dyr, planter, folk, våpen+++) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 og mens vi venter på releasen så kan vi glede oss over at det kjem ein ny demo (boat) den 15 mars Hvor leste du det? Link? eg har mine kjelder http://www.bluesnews.com/ Takker Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 farsken, håpet på at det skulle bli utsatt sånn at æ får råd til alle dem andre spillan som kommer ut den her måneden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 farsken, håpet på at det skulle bli utsatt sånn at æ får råd til alle dem andre spillan som kommer ut den her måneden Hehe, det kunne vært værre. Både MOH - Pacific Assault og The Sims 2 skulle lanseres denne måneden og, men ble utsatt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fysj, som jeg gleder meg. Spilte nettopp ferdig demo #2, og jeg godtet meg virkelig inne i hulen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 smart, demo dagen før 3mx prøven min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå