galskapen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 nå har jeg et spørsmål (igjen) hvilket program er best til å lage pixelhus? ....bare hvis jeg fikk lyst til å lage et Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop. Du kan også bruke Paint, men "Det blir som å kjøre slalom med golfkøller" Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan også bruke Paint, men "Det blir som å kjøre slalom med golfkøller" tviler ikke. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 paint er bra til å tegne.. men suger på farger og muligheten til å gjøre avanserte ting. Finnes sikkert et gratisprogram der ute som er bra. Du trenger ihvertfall ikke ps for å tegne pixelhus, det er overkill det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 pHoTosHOp gJøR nOk jObBeN bRa, LiZzMm! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kom på at GIMP visstnok skal funke meget bra http://www.gimp.org/ ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Photoshop.Du kan også bruke Paint, men "Det blir som å kjøre slalom med golfkøller" © Marvil.. En sammenligning jeg er nøgd med.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 http://graphicssoft.about.com/cs/pixelarttutorials/ ... her finner du alle tutorials'ene som er verdt å lese rundt omkring på nettet! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg vil tipse deg til å starte i paint.. se om du har tålmodigheten til å tegne pixel-by-pixel, og prøv deg fram. Begynn med å finne en pixel tegning på nettet, og prøv å lage noe som ligner. Det er sånn du lærer pixelart.. ved å studere andres tegninger. Et annet program som er gratis er Graphics Gale. Har ikke testet det sjøl, men det skal være bra. Lykke til! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg vil tipse deg til å starte i paint.. se om du har tålmodigheten til å tegne pixel-by-pixel, og prøv deg fram. Begynn med å finne en pixel tegning på nettet, og prøv å lage noe som ligner. Det er sånn du lærer pixelart.. ved å studere andres tegninger. Da blir det jo ikke gøy en gang... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da blir det jo ikke gøy en gang... ?? vennligst utdyp.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da blir det jo ikke gøy en gang... ?? vennligst utdyp.. Det er nesten dømt til å bli kjedelig når man skal tegne hver enkelt pixel... Men for all del; bare prøv Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er nesten dømt til å bli kjedelig når man skal tegne hver enkelt pixel...Men for all del; bare prøv hvordan tegner du pixelart? det finnes jo selvfølgelig en linje tool i paint osv. så nei, man tegner ikke HVER ENESTE pixel.. man kan ikke trylle i ps heller da.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er nesten dømt til å bli kjedelig når man skal tegne hver enkelt pixel...Men for all del; bare prøv hvordan tegner du pixelart? det finnes jo selvfølgelig en linje tool i paint osv. så nei, man tegner ikke HVER ENESTE pixel.. man kan ikke trylle i ps heller da.. Sorry! My bad; leste feil i ditt første innlegg i tråden Jo; man kan trylle i PS Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva med Deluxpaint ? Dett er en gammel klassiker. Har du problemer med å finen det på nett kan jeg sikkert maile til deg eller.no (søk etter dp2) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 pHoTosHOp gJøR nOk jObBeN bRa, LiZzMm! Haha!! dEt VaR dEt JEG SkUllE SkRiVe nÅr jEg LeStE ToPic LIZM Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 pHoTosHOp gJøR nOk jObBeN bRa, LiZzMm! Haha!! dEt VaR dEt JEG SkUllE SkRiVe nÅr jEg LeStE ToPic LIZM Photoshop er best Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Uansett når du skal tegne i Paint, så skru på rutenett ihvertfall! Da er det litt enklere egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå